Jak vytvořit sadu produktů v katalogu Facebooku

Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.

Sada produktů v katalogu

Jakmile vytvoříte sady produktů, můžete začít používat dynamické reklamy.

  • Ve Správci katalogů vyberte ten, ve kterém chcete sady vytvořit. 
  • V levém sloupci zvolte možnost Sady produktů a vytvořte novou.

Vytvoření sady produktů ve správci katalogu Facebooku

  • Sady podle vlastností produktů.
  • Skladem - bude obsahovat všechno zboží, které máte skladem. V pravidlech vyberete dostupnost, podmínku je a z nabídky zvolíte možnost in stock.

Vytvoření sady produktů ve správci katalogu Facebooku

  • Do 500 Kč - sem vybereme produkty, které mají cenu do 500 Kč. Pracujeme tedy s možností cena, je menší než, 500 a z nabízených měn zvolíme CZK (vždy podle toho, ve které měně zboží prodáváte).

Vytvoření sady produktů ve správci katalogu Facebooku

  • Jednotlivé podmínky mezi sebou můžete kombinovat. Vytvořit sadu produktů skladem, s cenou do 500 Kč. 

Vytvoření sady produktů ve správci katalogu Facebooku

  • Novou sadu vždy uložte.

Zboží z e-shopu máte teď rozdělené, stejné skupiny vytvořte i ve Feed Image Editoru a pro každou udělejte novou šablonu. Vaše reklamy tak budou více osobní a lépe cílené. Vždy, než reklamy spustíte, zkontrolujte náhledy šablon, aby se zobrazovaly správně. 
 

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?