Jak vytvořit sadu produktů v katalogu Facebooku

Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.

Sada produktů v katalogu

Jakmile vytvoříte sady produktů, můžete začít používat dynamické reklamy.

  • Ve Správci katalogů vyberte ten, ve kterém chcete sady vytvořit. 
  • V levém sloupci zvolte možnost Sady produktů a vytvořte novou.

Vytvoření sady produktů ve správci katalogu Facebooku

  • Sady podle vlastností produktů.
  • Skladem - bude obsahovat všechno zboží, které máte skladem. V pravidlech vyberete dostupnost, podmínku je a z nabídky zvolíte možnost in stock.

Vytvoření sady produktů ve správci katalogu Facebooku

  • Do 500 Kč - sem vybereme produkty, které mají cenu do 500 Kč. Pracujeme tedy s možností cena, je menší než, 500 a z nabízených měn zvolíme CZK (vždy podle toho, ve které měně zboží prodáváte).

Vytvoření sady produktů ve správci katalogu Facebooku

  • Jednotlivé podmínky mezi sebou můžete kombinovat. Vytvořit sadu produktů skladem, s cenou do 500 Kč. 

Vytvoření sady produktů ve správci katalogu Facebooku

  • Novou sadu vždy uložte.

Zboží z e-shopu máte teď rozdělené, stejné skupiny vytvořte i ve Feed Image Editoru a pro každou udělejte novou šablonu. Vaše reklamy tak budou více osobní a lépe cílené. Vždy, než reklamy spustíte, zkontrolujte náhledy šablon, aby se zobrazovaly správně. 
 

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.
Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů.
Překáží vám v obrázku vodoznak? Nebo logo výrobce? Chcete dojem z obrázku umocnit bílým okrajem? Takové úpravy od nynějška zvládnete snadno a hromadně ve Feed Image Editoru.