Cesta k ideálnímu image feedu #6: Datová velikost obrázků

Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.

Využijte kompresi

Jak zredukovat velikost produktových obrázků? Řešením je najít kompromis mezi kvalitou a velikostí. A s tím vám Feed Image Editor dokáže dobře pomoct. V nastaveních naší aplikace vyberte výstupní formát .jpeg a zkomprimujte ho. Komprese sníží velikost fotografií na úkor jejich kvality. Výhodou je, že při vhodně zvolené úrovni komprese nejsou tyto kvalitativní změny viditelné pouhým okem.

1. Otevřete si sekci Nastavení a v ní podsekci Nastavení projektu.

2. V možnosti Formát výstupního obrázku vyberte .jpeg a níže nastavte úroveň komprese.

3. Napravo v náhledu uvidíte, jak se komprese projeví na kvalitě obrázku a také informaci, o kolik se výstupní obrázky zmenšily.

Na co si dát při kompresi pozor

Žádná série produktových obrázků není úplně konzistentní, často se liší kvalitou i velikostí. Úroveň komprimace, kterou si zvolíte, se bude aplikovat na všechny obrázky, a proto byste ji neměli vybrat příliš nízkou. Vždy si výsledek zkontrolujte v sekci Náhledy. Pokud byste poprvé vybrali příliš nízkou hodnotu komprimace, o svoje původní produktové obrázky se nemusíte bát, ty nijak neměníte. Komprimují se pouze obrázky na výstupu. Vždy máte možnost vrátit se o krok zpět a zkusit to znovu.

Pokud potřebujete poradit s nastavením, napište nám, rádi vám pomůžeme.

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru můžete vytvořit libovolné množství šablon, které odliší vaši reklamu od konkurenční. Nemusíte tak mazat ty, které nejsou zrovna aktuální, ale do budoucna by se vám mohly hodit.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat.