Cesta k ideálnímu image feedu #6: Datová velikost obrázků

Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.

Využijte kompresi

Jak zredukovat velikost produktových obrázků? Řešením je najít kompromis mezi kvalitou a velikostí. A s tím vám Feed Image Editor dokáže dobře pomoct. V nastaveních naší aplikace vyberte výstupní formát .jpeg a zkomprimujte ho. Komprese sníží velikost fotografií na úkor jejich kvality. Výhodou je, že při vhodně zvolené úrovni komprese nejsou tyto kvalitativní změny viditelné pouhým okem.

1. Otevřete si sekci Nastavení a v ní podsekci Nastavení projektu.

2. V možnosti Formát výstupního obrázku vyberte .jpeg a níže nastavte úroveň komprese.

3. Napravo v náhledu uvidíte, jak se komprese projeví na kvalitě obrázku a také informaci, o kolik se výstupní obrázky zmenšily.

Na co si dát při kompresi pozor

Žádná série produktových obrázků není úplně konzistentní, často se liší kvalitou i velikostí. Úroveň komprimace, kterou si zvolíte, se bude aplikovat na všechny obrázky, a proto byste ji neměli vybrat příliš nízkou. Vždy si výsledek zkontrolujte v sekci Náhledy. Pokud byste poprvé vybrali příliš nízkou hodnotu komprimace, o svoje původní produktové obrázky se nemusíte bát, ty nijak neměníte. Komprimují se pouze obrázky na výstupu. Vždy máte možnost vrátit se o krok zpět a zkusit to znovu.

Pokud potřebujete poradit s nastavením, napište nám, rádi vám pomůžeme.

Další články

Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?