Jednodušší správa vlastních sad obrázků

Podstránka Nastavení je v aplikaci úplnou novinkou. Díky ní je vaše práce jednodušší a máte lepší přehled o vašich produktových fotografiích. Mimo jiné můžete upravovat a přidávat vlastní sady obrázků. Podívejte se, jak na to. 

Na podstránce Nastavení najdete

  • Nastavení projektu, kde můžete měnit výstupní formát produktových fotografií nebo komprimovat jejich velikost. 
  • Formát, který vám umožní upravovat, přidávat a mazat velikosti šablon, se kterými ve Feed Image Editoru pracujete. 
  • Automatické skrývání produktů podle jejich vlastností a chyb, které aplikace našla. 
  • Možnosti úpravy vlastních sad obrázků.

Úprava vlastních sad obrázků

Do Feed Image Editoru můžete nahrávat vaše vlastní obrázky - logo e-shopu, maskota nebo vaše vlastní rámečky apod. Návod na nahrávání najdete v tomto článku

Nové sady už nemusíte vytvářet v jednotlivých šablonách, ale přímo na podstránce Nastavení. Nahrané soubory jsou dostupné pro všechny šablony v daném projektu. V případě, že smažete obrázek, který používáte v některé ze šablon, nebude se dál propisovat a zmizí. 

Box s možností úpravy vlastních sad obrázků ve Feed Image Editoru

Box s možností úpravy vlastních sad obrázků ve Feed Image Editoru

Po každé úpravě nezapomeňte zkontrolovat náhledy šablon. Aby nedocházelo ke špatnému zobrazování reklamy. Přečtěte si, jak na to.

Další články

Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
Ukázat, co všechno Feed Image Editor dovede a to rovnou před 20 lidmi zaráz? To byla výzva, kterou před nás položil pan Mergado se svým Meragdo Festem. Inu, sbalili jsme zimní samolepky do ranečku a vydali se na zkušenou.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?