Jednodušší správa vlastních sad obrázků

Podstránka Nastavení je v aplikaci úplnou novinkou. Díky ní je vaše práce jednodušší a máte lepší přehled o vašich produktových fotografiích. Mimo jiné můžete upravovat a přidávat vlastní sady obrázků. Podívejte se, jak na to. 

Na podstránce Nastavení najdete

  • Nastavení projektu, kde můžete měnit výstupní formát produktových fotografií nebo komprimovat jejich velikost. 
  • Formát, který vám umožní upravovat, přidávat a mazat velikosti šablon, se kterými ve Feed Image Editoru pracujete. 
  • Automatické skrývání produktů podle jejich vlastností a chyb, které aplikace našla. 
  • Možnosti úpravy vlastních sad obrázků.

Úprava vlastních sad obrázků

Do Feed Image Editoru můžete nahrávat vaše vlastní obrázky - logo e-shopu, maskota nebo vaše vlastní rámečky apod. Návod na nahrávání najdete v tomto článku

Nové sady už nemusíte vytvářet v jednotlivých šablonách, ale přímo na podstránce Nastavení. Nahrané soubory jsou dostupné pro všechny šablony v daném projektu. V případě, že smažete obrázek, který používáte v některé ze šablon, nebude se dál propisovat a zmizí. 

Box s možností úpravy vlastních sad obrázků ve Feed Image Editoru

Box s možností úpravy vlastních sad obrázků ve Feed Image Editoru

Po každé úpravě nezapomeňte zkontrolovat náhledy šablon. Aby nedocházelo ke špatnému zobrazování reklamy. Přečtěte si, jak na to.

Další články

Mít přehled o všech produktech ve vašem e-shopu není jednoduché a u každého se občas vyskytnou nějaké chyby. Jednou z těch závažnějších je, když vám u produktů chybí obrázky – může to výrazně odradit vaše zákazníky. Nevěšte ale hlavu a podívejte se s námi, jak tuto situaci s pomocí Feed Image Editoru hravě zvládnete.
I když máte element IMGURL při všech produktech vyplněný, neznamená to, že se budou produktové obrázky zobrazovat. Mohou se u vás vyskytnout chyby: stránka nebyla nalezena, na stránku nemáte přístup anebo je s ní jiný neznámý problém. Podívejme se spolu na to, co se za těmito chybami skrývá a jak je napravit.
Na cestě k úspěšnému zobrazování všech vašich produktových obrázků zůstává ještě jeden krok. A to zkontrolovat, jestli jsou soubory, na které URL adresa v detailech produktu odkazuje, standardní obrázkové formáty. V nasledujícím návodu si ukážeme, jak na to.
Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v jejich URL adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.