Volba a úprava formátu ve Feed Image Editoru

Reklamní platformy, na kterých inzerujete, podporují různé velikosti bannerů nebo produktových fotografií. Důležité je tato pravidla dodržovat a tím zajistit správné zobrazení nabídky. Na podstránce Nastavení najdete přehled velikostí, které používáte a jejich editaci. Jak s nimi můžete pracovat?

Na podstránce Nastavení najdete, box s výpisem formátů, které ve vašich šablonách používáte. Můžete je upravovat, mazat nebo přidávat nové. Vidíte u nich, v jakých šablonách jsou použité a můžete se do nich prokliknout. 

Formát 1080x1080 je výchozí a proto nelze upravit ani smazat. Ostatní můžete editovat podle potřeby. Smazat můžete jen velikosti, u kterých nejsou přiřazené žádné šablony. 

Když upravíte výslednou velikost, šablona, která ji používá, se bude chovat podle vašeho nastavení (ořízne se, přizpůsobí atd.).

Box používaných formátů ve Feed Image Editoru

Box používaných formátů ve Feed Image Editoru

Nezapomeňte, že záleží i na tom, v jakém formátu jsou soubory s výstupní obrázky. Nejčastěji používané jsou .png a .jpeg. Podívejte se, jak zjistíte, které používáte vy a jak je změnit

Další články

Víte, co by měly a naopak neměly obsahovat fotografie na Heurece a jak vám s nimi pomůže Feed Image Editor?
Cenové porovnávače mívají speciální požadavky na produktové fotografie. Víte, jaká je jejich správná podoba pro inzerci za Zboží.cz? Podívejte se na souhrn požadavků.
Každá reklamní platforma má svá pravidla pro produktové fotografie. To co je povoleno v jedné, může být zakázáno v další. Víte, v jaké podobě můžete obrázky posílat na Google Nákupy? Nachystali jsme pro vás souhrn požadavků.