Volba a úprava formátu ve Feed Image Editoru

Reklamní platformy, na kterých inzerujete, podporují různé velikosti bannerů nebo produktových fotografií. Důležité je tato pravidla dodržovat a tím zajistit správné zobrazení nabídky. Na podstránce Nastavení najdete přehled velikostí, které používáte a jejich editaci. Jak s nimi můžete pracovat?

Na podstránce Nastavení najdete, box s výpisem formátů, které ve vašich šablonách používáte. Můžete je upravovat, mazat nebo přidávat nové. Vidíte u nich, v jakých šablonách jsou použité a můžete se do nich prokliknout. 

Formát 1080x1080 je výchozí a proto nelze upravit ani smazat. Ostatní můžete editovat podle potřeby. Smazat můžete jen velikosti, u kterých nejsou přiřazené žádné šablony. 

Když upravíte výslednou velikost, šablona, která ji používá, se bude chovat podle vašeho nastavení (ořízne se, přizpůsobí atd.).

Box používaných formátů ve Feed Image Editoru

Box používaných formátů ve Feed Image Editoru

Nezapomeňte, že záleží i na tom, v jakém formátu jsou soubory s výstupní obrázky. Nejčastěji používané jsou .png a .jpeg. Podívejte se, jak zjistíte, které používáte vy a jak je změnit

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?