Volba a úprava formátu ve Feed Image Editoru

Reklamní platformy, na kterých inzerujete, podporují různé velikosti bannerů nebo produktových fotografií. Důležité je tato pravidla dodržovat a tím zajistit správné zobrazení nabídky. Na podstránce Nastavení najdete přehled velikostí, které používáte a jejich editaci. Jak s nimi můžete pracovat?

Na podstránce Nastavení najdete, box s výpisem formátů, které ve vašich šablonách používáte. Můžete je upravovat, mazat nebo přidávat nové. Vidíte u nich, v jakých šablonách jsou použité a můžete se do nich prokliknout. 

Formát 1080x1080 je výchozí a proto nelze upravit ani smazat. Ostatní můžete editovat podle potřeby. Smazat můžete jen velikosti, u kterých nejsou přiřazené žádné šablony. 

Když upravíte výslednou velikost, šablona, která ji používá, se bude chovat podle vašeho nastavení (ořízne se, přizpůsobí atd.).

Box používaných formátů ve Feed Image Editoru

Box používaných formátů ve Feed Image Editoru

Nezapomeňte, že záleží i na tom, v jakém formátu jsou soubory s výstupní obrázky. Nejčastěji používané jsou .png a .jpeg. Podívejte se, jak zjistíte, které používáte vy a jak je změnit

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.
Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů.
Překáží vám v obrázku vodoznak? Nebo logo výrobce? Chcete dojem z obrázku umocnit bílým okrajem? Takové úpravy od nynějška zvládnete snadno a hromadně ve Feed Image Editoru.