#1 Chybějící obrázky (28.1.) 

#2 Chyba 403/404/500 (4.2.) 

#3 Nepodporovaný formát (11.2.) 

#4 Nepovolené znaky v URL adrese (18.2.) 

#5 Rozměry obrázku (25.2.) 

#6 Datová velikost obrázku (3.3.) 

#7 Identické obrázky (10.3.)

#8 Průhledné pozadí (17.3.)

#9 Vodoznaky (24.3.)

#10 Pozice, zarovnání a velikost produktu na obrázku (31.3.)

#11 Kvalita obrázků (7.4.)

#12 Další drobné chyby (14.4.)

Články na téma Cesta k ideálnímu image feedu

Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v URL jejich adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.

Na cestě k úspěšnému zobrazování všech vašich produktových obrázků zůstává ještě jeden krok. A to zkontrolovat, jestli jsou soubory, na které URL adresa v detailech produktu odkazuje, standardní obrázkové formáty. V nasledujícím návodu si ukážeme, jak na to.

I když máte element IMGURL při všech produktech vyplněný, neznamená to, že se budou produktové obrázky zobrazovat. Mohou se u vás vyskytnout chyby: stránka nebyla nalezena, na stránku nemáte přístup anebo je s ní jiný neznámý problém. Podívejme se spolu na to, co se za těmito chybami skrývá a jak je napravit.

Mít přehled o všech produktech ve vašem e-shopu není jednoduché a u každého se občas vyskytnou nějaké chyby. Jednou z těch závažnějších je, když vám u produktů chybí obrázky – může to výrazně odradit vaše zákazníky. Nevěšte ale hlavu a podívejte se s námi, jak tuto situaci s pomocí Feed Image Editoru hravě zvládnete.

Image marketing nás baví a dělá nám radost dělit se s vámi o inspiraci a praktické návody. Proto aby vaše nové kampaně přinášely požadovaný efekt, je důležité, aby produktové obrázky byly v perfektním stavu po obsahové i po technické stránce. Proto se odteď budeme společně věnovat i jejich auditu. Začínáme tím další velkou kapitolu a věříme, že vám přinese mnoho zkušeností a nových zákazníků. Vydejte se s námi na cestu k vašemu ideálnímu image feedu.