Vytvořte kampaň na Den otců

Kdy se slaví Den matek si jistě rychle vybavíte. A jestli ne, tak vám ho vždy připomenou všudypřítomné reklamy. Ale víte, kdy je Den otců? Už 16. 6. a je tedy nejvyšší čas spustit inzerci, které budou tento den připomínat. Na tatínky se občas zapomíná a tak buďte mezi prvními a vytvořte originální šablony. Tady máte trošku inspirace. 

Před tím než vytvoříte šablonu, si promyslete, jaké produkty budete chtít nabídnout. Můžou to být ty, co máte skladem, abyste je mohli hned odeslat. Nebo udělejte speciální výběr, který se bude pro tento den hodit. 

Jak vytvořit novou šablonu ve Feed Image Editoru

  • V Mergadu udělejte výběr produktů.
  • Přejděte do Feed Image Editoru a vytvořte novou šablonu. 
  • Zvolte produkty a začněte s grafickými úpravami. 

Při úpravách můžete pracovat s vlastním pozadím, pomocí přesahu obrázek zvětšit nebo zmenšit, nebo ho přizpůsobit formátu reklamy. Pokud budete využívat dynamické prvky s cenou, nezapomeňte v Mergadu nastavit přepisování CZK na Kč.

Díky těmto úpravám bude vaše reklama obsahovat vždy aktuální informace a bude hezky graficky upravená. 

Ukázka grafických šablon

Ukázka šablony vytvořené ve Feed Image Editoru

Ukázka šablony vytvořené ve Feed Image Editoru

Ukázka šablony vytvořené ve Feed Image Editoru

Jak budete se svou šablonou spokojeni, uložte ji a zkontrolujte náhledy, jestli se zobrazuje správně. Pokud je vše v pořádku, přegenerujte feed a nahrajte ho do reklamní platformy. Reklamy nezapomeňte 16. 6. vypnout, aby se dál nezobrazovaly. 

Vyzkoušejte propojit Feed Image Editor s daty z Bidding Fox Elements a vytvořte reklamu na nejlevnější nebo nejnovější produkty. Jak na to se dozvíte v článcích. 

Další články

Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?
O tom, že je reklama na sociálních sítích pro každý e-shop velmi důležitá, jsme si už říkali. Díky jejímu využití můžete získávat nové zákazníky a oslovovat znovu ty, kteří u vás už nakoupili a mohli by nákup opakovat. Pro správné nastavení této reklamy je třeba vytvořit katalog vašich produktů přímo na Facebooku. Je to jednoduché, podívejte se jak na to.