Jak pracovat s vlastním pozadím ve Feed Image Editoru

Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.

Pro reklamu na Heurece, Zboží.cz a Google nákupy je třeba mít u fotografií bílé pozadí. Pro reklamu na Facebooku a Instagramu můžete využít i fotky s barevným a odlišit se tak od konkurence.

Jak přidat barevné pozadí

Ve Feed Image Editoru v kartě Formát zvolte možnost Barva pozadí. Vyberte si z přednastavených barev, nebo zadejte kód své vlastní (šestnáctkový RGB zápis bez znaku #, nebo RGBA).

Výběr barvy pozadí.

Zadání konkrétní barvy.

Vložení vlastní barvy pozadí.

V ukázce je vidět, že produktová fotografie nemá průhledný podklad. Pokud zvolíte správnou kombinaci barev a grafiky, bude vaše reklama i po vizuální stránce zajímavá pro zákazníka.

Jak přidat vlastní pozadí k produktovým fotografiím

Jako pozadí můžete použít i svůj vlastní obrázek.
Na kartě Vrstvy vyberte možnost Obrázek a vložte .png ve velikosti výsledné reklamy (nebo takové jakou potřebujete).
 

Vlastní pozadí u produktové fotografie

Pozadí vašich fotografií můžete měnit, i když používáte fotky, které nemají průhledný podklad. Nad úpravami je třeba se více zamyslet a kontrolovat je, aby nedocházelo k překrývání barev. Než reklamu spustíte, vždy se podívejte na náhled šablony, kterou jste vytvořili. 

Zkoušeli jste takové úpravy ve vaší reklamě? Podívejte se i na to, jak vytvořit šablonu pro produkty, které máte skladem nebo jak pracovat s přesahem ve Feed Image Editoru.
 

Další články

Feed Image Editor neustále vylepšujeme a přidáváme nové funkce, aby se vám s ním lépe pracovalo. Teď jsme do aplikace přidali další novinku - vkládání textu, který obsahuje i dynamické elementy . Podívejte se, jaké reklamy s ním můžete vytvořit.
Vývoj nezastavíš – a my ho ani zastavovat nechceme! Naopak, přidali jsme do aplikace několik novinek, které usnadní její používání a hlavně vám rozšíří možnosti toho jak a kde ji používat. Pojďte se na ně podívat!
Komu by se v létě chtělo přemýšlet nad vytvářením bannerů a speciálních obrázků... Jako na zavolanou jsou tu letní sety - sady obrázků a emotikonů, které snadno doplníte ke své produktové inzerci a za pár minut můžete ležet u bazénu!
Ve Feed Image Editoru najdete dvě velké novinky - novou podstránku Produkty a diagnostiku jednotlivých šablon. Díky těmto vylepšením získáte mnohem lepší přehled o produktových fotkách ve vašem feedu. Pojďme se podívat, jak fungují.