Jak pracovat s vlastním pozadím ve Feed Image Editoru

Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.

Pro reklamu na Heurece, Zboží.cz a Google nákupy je třeba mít u fotografií bílé pozadí. Pro reklamu na Facebooku a Instagramu můžete využít i fotky s barevným a odlišit se tak od konkurence.

Jak přidat barevné pozadí

Ve Feed Image Editoru v kartě Formát zvolte možnost Barva pozadí. Vyberte si z přednastavených barev, nebo zadejte kód své vlastní (šestnáctkový RGB zápis bez znaku #, nebo RGBA).

Výběr barvy pozadí.

Zadání konkrétní barvy.

Vložení vlastní barvy pozadí.

V ukázce je vidět, že produktová fotografie nemá průhledný podklad. Pokud zvolíte správnou kombinaci barev a grafiky, bude vaše reklama i po vizuální stránce zajímavá pro zákazníka.

Jak přidat vlastní pozadí k produktovým fotografiím

Jako pozadí můžete použít i svůj vlastní obrázek.
Na kartě Vrstvy vyberte možnost Obrázek a vložte .png ve velikosti výsledné reklamy (nebo takové jakou potřebujete).
 

Vlastní pozadí u produktové fotografie

Pozadí vašich fotografií můžete měnit, i když používáte fotky, které nemají průhledný podklad. Nad úpravami je třeba se více zamyslet a kontrolovat je, aby nedocházelo k překrývání barev. Než reklamu spustíte, vždy se podívejte na náhled šablony, kterou jste vytvořili. 

Zkoušeli jste takové úpravy ve vaší reklamě? Podívejte se i na to, jak vytvořit šablonu pro produkty, které máte skladem nebo jak pracovat s přesahem ve Feed Image Editoru.
 

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Funkce ve Feed Image Editoru vylepšujeme tak, aby se vám s ním pracovalo jednoduše a efektivně. Jednou z posledních novinek je upravené zarovnávání prvků. Podívejte se, jak na to.
Reklamní platformy, na kterých inzerujete, podporují různé velikosti bannerů nebo produktových fotografií. Důležité je tato pravidla dodržovat a tím zajistit správné zobrazení nabídky. Na podstránce Nastavení najdete přehled velikostí, které používáte a jejich editaci. Jak s nimi můžete pracovat?
Překáží vám v obrázku vodoznak? Nebo logo výrobce? Chcete dojem z obrázku umocnit bílým okrajem? Takové úpravy od nynějška zvládnete snadno a hromadně ve Feed Image Editoru.