Jak pracovat s vlastním pozadím ve Feed Image Editoru

Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.

Pro reklamu na Heurece, Zboží.cz a Google nákupy je třeba mít u fotografií bílé pozadí. Pro reklamu na Facebooku a Instagramu můžete využít i fotky s barevným a odlišit se tak od konkurence.

Jak přidat barevné pozadí

Ve Feed Image Editoru v kartě Formát zvolte možnost Barva pozadí. Vyberte si z přednastavených barev, nebo zadejte kód své vlastní (šestnáctkový RGB zápis bez znaku #, nebo RGBA).

Výběr barvy pozadí.

Zadání konkrétní barvy.

Vložení vlastní barvy pozadí.

V ukázce je vidět, že produktová fotografie nemá průhledný podklad. Pokud zvolíte správnou kombinaci barev a grafiky, bude vaše reklama i po vizuální stránce zajímavá pro zákazníka.

Jak přidat vlastní pozadí k produktovým fotografiím

Jako pozadí můžete použít i svůj vlastní obrázek.
Na kartě Vrstvy vyberte možnost Obrázek a vložte .png ve velikosti výsledné reklamy (nebo takové jakou potřebujete).
 

Vlastní pozadí u produktové fotografie

Pozadí vašich fotografií můžete měnit, i když používáte fotky, které nemají průhledný podklad. Nad úpravami je třeba se více zamyslet a kontrolovat je, aby nedocházelo k překrývání barev. Než reklamu spustíte, vždy se podívejte na náhled šablony, kterou jste vytvořili. 

Zkoušeli jste takové úpravy ve vaší reklamě? Podívejte se i na to, jak vytvořit šablonu pro produkty, které máte skladem nebo jak pracovat s přesahem ve Feed Image Editoru.
 

Další články

Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Skutečnost, že je zboží skladem, je jedním z důležitých faktorů, které ovlivňují chování zákazníka. Často jsou ochotni koupit dražší zboží, když ho budou mít u sebe dřív. Podívejte se na návod, jak vytvoříte výběr produktů skladem a aplikujete na něj šablonu.