Jednodušší správa vlastních sad obrázků

Podstránka Nastavení je v aplikaci úplnou novinkou. Díky ní je vaše práce jednodušší a máte lepší přehled o vašich produktových fotografiích. Mimo jiné můžete upravovat a přidávat vlastní sady obrázků. Podívejte se, jak na to. 

Na podstránce Nastavení najdete

  • Nastavení projektu, kde můžete měnit výstupní formát produktových fotografií nebo komprimovat jejich velikost. 
  • Formát, který vám umožní upravovat, přidávat a mazat velikosti šablon, se kterými ve Feed Image Editoru pracujete. 
  • Automatické skrývání produktů podle jejich vlastností a chyb, které aplikace našla. 
  • Možnosti úpravy vlastních sad obrázků.

Úprava vlastních sad obrázků

Do Feed Image Editoru můžete nahrávat vaše vlastní obrázky - logo e-shopu, maskota nebo vaše vlastní rámečky apod. Návod na nahrávání najdete v tomto článku

Nové sady už nemusíte vytvářet v jednotlivých šablonách, ale přímo na podstránce Nastavení. Nahrané soubory jsou dostupné pro všechny šablony v daném projektu. V případě, že smažete obrázek, který používáte v některé ze šablon, nebude se dál propisovat a zmizí. 

Box s možností úpravy vlastních sad obrázků ve Feed Image Editoru

Box s možností úpravy vlastních sad obrázků ve Feed Image Editoru

Po každé úpravě nezapomeňte zkontrolovat náhledy šablon. Aby nedocházelo ke špatnému zobrazování reklamy. Přečtěte si, jak na to.

Další články

Upravujete vaše reklamy podle ročního období, Vánoc a Velikonoc? Zkoušeli jste využít i významné dny a menší svátky? Podívejte se, jak využít Feed Image Editor třeba pro reklamu na Den matek.
Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.
Konec listopadu se neúprosně blíží a s ním dvě z nejvýznamnějších kampaní roku. Black Friday a Cyber Monday, před pár lety na našem trhu ještě málo známé pojmy, jsou dnes už ustálenými kampaněmi, do kterých se každým rokem zapojuje víc a víc e-shopů. Pojďme se spolu podívat, jak vytvořit vhodnou obrázkovou inzerci tak, abyste zviditelnili svoje produkty a slevy.
Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z...