Řízni, řízni, ořízni!

Překáží vám v obrázku vodoznak? Nebo logo výrobce? Chcete dojem z obrázku umocnit bílým okrajem? Takové úpravy od nynějška zvládnete snadno a hromadně ve Feed Image Editoru.

Ořezávání je jednou z nejoblíbenějších úprav obrázků. V aplikaci bylo dosud možné ji provádět omezeně, nový způsob ořezávání rozšiřuje vaše možnosti práce s obrázkem.

Jak to funguje?

Při vytváření šablony si zvolíte, jestli chcete přizpůsobit obrázek zvolenému formátu a případně o kolik px ho chcete oproti formátu zvětšit nebo zmenšit. V případě přizpůsobení na formátu šířku zvětšení o 30 px bude obrázek přesahovat formát o 30px na vlevo a vpravo (v případě, že se jedná o čtverec, pak i nahoře a dole.

Nejlépe celý princip popisuje následující obrázek:

Přizpůsobení podle výšky obrázku produktu
Přizpůsobení podle výšky obrázku produktu

Přizpůsobení podle šířky obrázku produktu
Přizpůsobení podle šířky obrázku produktu

Jak na to?

Začneme vytvořením nové šablony v aplikaci. Po zvolení výběru, pro který má nastavení platit, se dostaneme k úpravám obrázku.

Tam:

  1. vyberte výsledný formát obrázku (podle toho, kam ho chcete umístit a jaký typ reklamy zvolíte)
  2. Pokud chcete, vyberte kritérum pro vyplnění obrázku - šířka, výška, kratší nebo delší strana
  3. Nastavte o kolik px chcete obrázek zvětšit či zmenšit - v případě, že uvedete px v plusu, bude se obrázek zvětšovat, v případě, že uvedete údaj v mínusu, bude se zmenšovat a okolí vyplní podkladová barva.

Oříznutí vodoznaku

Obrázek s vodoznakem
Obrázek s vodoznakem

Oříznutí vodoznaku
Oříznutí vodoznaku

Odsazení od kraje

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru můžete vytvořit libovolné množství šablon, které odliší vaši reklamu od konkurenční. Nemusíte tak mazat ty, které nejsou zrovna aktuální, ale do budoucna by se vám mohly hodit.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat.