Řízni, řízni, ořízni!

Překáží vám v obrázku vodoznak? Nebo logo výrobce? Chcete dojem z obrázku umocnit bílým okrajem? Takové úpravy od nynějška zvládnete snadno a hromadně ve Feed Image Editoru.

Ořezávání je jednou z nejoblíbenějších úprav obrázků. V aplikaci bylo dosud možné ji provádět omezeně, nový způsob ořezávání rozšiřuje vaše možnosti práce s obrázkem.

Jak to funguje?

Při vytváření šablony si zvolíte, jestli chcete přizpůsobit obrázek zvolenému formátu a případně o kolik px ho chcete oproti formátu zvětšit nebo zmenšit. V případě přizpůsobení na formátu šířku zvětšení o 30 px bude obrázek přesahovat formát o 30px na vlevo a vpravo (v případě, že se jedná o čtverec, pak i nahoře a dole.

Nejlépe celý princip popisuje následující obrázek:

Přizpůsobení podle výšky obrázku produktu
Přizpůsobení podle výšky obrázku produktu

Přizpůsobení podle šířky obrázku produktu
Přizpůsobení podle šířky obrázku produktu

Jak na to?

Začneme vytvořením nové šablony v aplikaci. Po zvolení výběru, pro který má nastavení platit, se dostaneme k úpravám obrázku.

Tam:

  1. vyberte výsledný formát obrázku (podle toho, kam ho chcete umístit a jaký typ reklamy zvolíte)
  2. Pokud chcete, vyberte kritérum pro vyplnění obrázku - šířka, výška, kratší nebo delší strana
  3. Nastavte o kolik px chcete obrázek zvětšit či zmenšit - v případě, že uvedete px v plusu, bude se obrázek zvětšovat, v případě, že uvedete údaj v mínusu, bude se zmenšovat a okolí vyplní podkladová barva.

Oříznutí vodoznaku

Obrázek s vodoznakem
Obrázek s vodoznakem

Oříznutí vodoznaku
Oříznutí vodoznaku

Odsazení od kraje

Další články

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?