Řízni, řízni, ořízni!

Překáží vám v obrázku vodoznak? Nebo logo výrobce? Chcete dojem z obrázku umocnit bílým okrajem? Takové úpravy od nynějška zvládnete snadno a hromadně ve Feed Image Editoru.

Ořezávání je jednou z nejoblíbenějších úprav obrázků. V aplikaci bylo dosud možné ji provádět omezeně, nový způsob ořezávání rozšiřuje vaše možnosti práce s obrázkem.

Jak to funguje?

Při vytváření šablony si zvolíte, jestli chcete přizpůsobit obrázek zvolenému formátu a případně o kolik px ho chcete oproti formátu zvětšit nebo zmenšit. V případě přizpůsobení na formátu šířku zvětšení o 30 px bude obrázek přesahovat formát o 30px na vlevo a vpravo (v případě, že se jedná o čtverec, pak i nahoře a dole.

Nejlépe celý princip popisuje následující obrázek:

Přizpůsobení podle výšky obrázku produktu
Přizpůsobení podle výšky obrázku produktu

Přizpůsobení podle šířky obrázku produktu
Přizpůsobení podle šířky obrázku produktu

Jak na to?

Začneme vytvořením nové šablony v aplikaci. Po zvolení výběru, pro který má nastavení platit, se dostaneme k úpravám obrázku.

Tam:

  1. vyberte výsledný formát obrázku (podle toho, kam ho chcete umístit a jaký typ reklamy zvolíte)
  2. Pokud chcete, vyberte kritérum pro vyplnění obrázku - šířka, výška, kratší nebo delší strana
  3. Nastavte o kolik px chcete obrázek zvětšit či zmenšit - v případě, že uvedete px v plusu, bude se obrázek zvětšovat, v případě, že uvedete údaj v mínusu, bude se zmenšovat a okolí vyplní podkladová barva.

Oříznutí vodoznaku

Obrázek s vodoznakem
Obrázek s vodoznakem

Oříznutí vodoznaku
Oříznutí vodoznaku

Odsazení od kraje

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.