Vylepšete remarketingové kampaně s Feed Image Editorem

Používáte pro remarketing svých zákazníků Facebook pixel a zobrazujete jim personalizovanou reklamu? Rozdělte vaše publika na více skupin podle toho, jakou akci na e-shopu udělali. Ve Feed Image Editoru pro ně vytvořte šablony a zvyšte tak CTR svých reklam. Podívejte se, jaké šablony můžete vytvořit. 

V minulém článku jsme vysvětlili co je Facebook pixel, jak ho nasadíte a jaké informace díky němu získáte. Teď se podívejte na ukázky, jaké šablony můžete ve Feed Image Editoru vytvořit, aby reklamy zákazníky víc oslovily.

Šablona - Nezapomněli jste ještě na něco?

Šablona, kterou zobrazíte zákazníkům, kteří u vás nakoupili. Ukažte jim další zboží, které na e-shopu nabízíte. 

Ukázka šablony pro nabídku dalších produktů.

Šablona - V košíku na vás stále čeká

Vytvořte i šablonu, která zákazníkům připomene, že u vás nákup nedokončili. Opuštěný košík není nikdy dobrá zpráva a vy rozhodnutí zákazníka můžete ještě ovlivnit. Ukažte jim produkty, které měli v košíku a nabídněte na ně třeba slevu.

Ukázka šablony pro zobrazení produktů, které zákazník vložil do košíku, ale nákup nedokončil.

Šablona - Koukej, nabízíme i tohle

Zákazníci na e-shopy často chodí jen aby se podívali na vaši nabídku. Prohlédnou si několik produktů a odejdou, aniž by nakoupili. Zkuste jim v reklamě ukázat další zboží, které nabízíte, např. bestsellery. Uvidíte, že se někomu budou líbit natolik, že nakoupí. 

Ukázka šablony pro zobrazení dalších produktů, které nabízíte.

K vytváření šablon používejte:

Teď už víte, jak nasadit Facebook pixel a jaké vytvořit šablony ve Feed Image Editoru. Příště se ještě podíváme na to, jak vytvoříte sady produktů a jak pracovat s katalogem
 

Další články

Skutečnost, že je zboží skladem, je jedním z důležitých faktorů, které ovlivňují chování zákazníka. Často jsou ochotni koupit dražší zboží, když ho budou mít u sebe dřív. Podívejte se na návod, jak vytvoříte výběr produktů skladem a aplikujete na něj šablonu.
Lámete si hlavu nad tím, jestli můžete v reklamě používat slovní spojení nejlevnější na trhu? Když budete využívat aplikaci Bidding Fox Elements, tak můžete být bez starostí. Vytvořte si výběr nejlevnějších produktů a vytvořte k němu ve Feed Image Editoru šablonu. Jak na to? Podívejte se na návod.
Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.
Od 13. do 15. listopadu můžete svým zákazníkům zpříjemnit předvánoční nákupy bez nutnosti placení dopravy zapojením se do akce Dny dopravy zdarma na Heurece.