Vylepšete remarketingové kampaně s Feed Image Editorem

Používáte pro remarketing svých zákazníků Facebook pixel a zobrazujete jim personalizovanou reklamu? Rozdělte vaše publika na více skupin podle toho, jakou akci na e-shopu udělali. Ve Feed Image Editoru pro ně vytvořte šablony a zvyšte tak CTR svých reklam. Podívejte se, jaké šablony můžete vytvořit. 

V minulém článku jsme vysvětlili co je Facebook pixel, jak ho nasadíte a jaké informace díky němu získáte. Teď se podívejte na ukázky, jaké šablony můžete ve Feed Image Editoru vytvořit, aby reklamy zákazníky víc oslovily.

Šablona - Nezapomněli jste ještě na něco?

Šablona, kterou zobrazíte zákazníkům, kteří u vás nakoupili. Ukažte jim další zboží, které na e-shopu nabízíte. 

Ukázka šablony pro nabídku dalších produktů.

Šablona - V košíku na vás stále čeká

Vytvořte i šablonu, která zákazníkům připomene, že u vás nákup nedokončili. Opuštěný košík není nikdy dobrá zpráva a vy rozhodnutí zákazníka můžete ještě ovlivnit. Ukažte jim produkty, které měli v košíku a nabídněte na ně třeba slevu.

Ukázka šablony pro zobrazení produktů, které zákazník vložil do košíku, ale nákup nedokončil.

Šablona - Koukej, nabízíme i tohle

Zákazníci na e-shopy často chodí jen aby se podívali na vaši nabídku. Prohlédnou si několik produktů a odejdou, aniž by nakoupili. Zkuste jim v reklamě ukázat další zboží, které nabízíte, např. bestsellery. Uvidíte, že se někomu budou líbit natolik, že nakoupí. 

Ukázka šablony pro zobrazení dalších produktů, které nabízíte.

K vytváření šablon používejte:

Teď už víte, jak nasadit Facebook pixel a jaké vytvořit šablony ve Feed Image Editoru. Příště se ještě podíváme na to, jak vytvoříte sady produktů a jak pracovat s katalogem
 

Další články

Máte hezké produktové fotografie od výrobce nebo distributora, ale v online inzerci byste je rádi odlišili od konkurence? Přidejte do nich logo vašeho e-shopu. Díky Feed Image Editoru to zvládnete na pár kliknutí a k tomu hromadně pro vámi vybrané produkty. Přečtěte si návod jak na to.
Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů.
Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.
Od 13. do 15. listopadu můžete svým zákazníkům zpříjemnit předvánoční nákupy bez nutnosti placení dopravy zapojením se do akce Dny dopravy zdarma na Heurece.