Vylepšete remarketingové kampaně s Feed Image Editorem

Používáte pro remarketing svých zákazníků Facebook pixel a zobrazujete jim personalizovanou reklamu? Rozdělte vaše publika na více skupin podle toho, jakou akci na e-shopu udělali. Ve Feed Image Editoru pro ně vytvořte šablony a zvyšte tak CTR svých reklam. Podívejte se, jaké šablony můžete vytvořit. 

V minulém článku jsme vysvětlili co je Facebook pixel, jak ho nasadíte a jaké informace díky němu získáte. Teď se podívejte na ukázky, jaké šablony můžete ve Feed Image Editoru vytvořit, aby reklamy zákazníky víc oslovily.

Šablona - Nezapomněli jste ještě na něco?

Šablona, kterou zobrazíte zákazníkům, kteří u vás nakoupili. Ukažte jim další zboží, které na e-shopu nabízíte. 

Ukázka šablony pro nabídku dalších produktů.

Šablona - V košíku na vás stále čeká

Vytvořte i šablonu, která zákazníkům připomene, že u vás nákup nedokončili. Opuštěný košík není nikdy dobrá zpráva a vy rozhodnutí zákazníka můžete ještě ovlivnit. Ukažte jim produkty, které měli v košíku a nabídněte na ně třeba slevu.

Ukázka šablony pro zobrazení produktů, které zákazník vložil do košíku, ale nákup nedokončil.

Šablona - Koukej, nabízíme i tohle

Zákazníci na e-shopy často chodí jen aby se podívali na vaši nabídku. Prohlédnou si několik produktů a odejdou, aniž by nakoupili. Zkuste jim v reklamě ukázat další zboží, které nabízíte, např. bestsellery. Uvidíte, že se někomu budou líbit natolik, že nakoupí. 

Ukázka šablony pro zobrazení dalších produktů, které nabízíte.

K vytváření šablon používejte:

Teď už víte, jak nasadit Facebook pixel a jaké vytvořit šablony ve Feed Image Editoru. Příště se ještě podíváme na to, jak vytvoříte sady produktů a jak pracovat s katalogem
 

Další články

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?