Vylepšete remarketingové kampaně s Feed Image Editorem

Používáte pro remarketing svých zákazníků Facebook pixel a zobrazujete jim personalizovanou reklamu? Rozdělte vaše publika na více skupin podle toho, jakou akci na e-shopu udělali. Ve Feed Image Editoru pro ně vytvořte šablony a zvyšte tak CTR svých reklam. Podívejte se, jaké šablony můžete vytvořit. 

V minulém článku jsme vysvětlili co je Facebook pixel, jak ho nasadíte a jaké informace díky němu získáte. Teď se podívejte na ukázky, jaké šablony můžete ve Feed Image Editoru vytvořit, aby reklamy zákazníky víc oslovily.

Šablona - Nezapomněli jste ještě na něco?

Šablona, kterou zobrazíte zákazníkům, kteří u vás nakoupili. Ukažte jim další zboží, které na e-shopu nabízíte. 

Ukázka šablony pro nabídku dalších produktů.

Šablona - V košíku na vás stále čeká

Vytvořte i šablonu, která zákazníkům připomene, že u vás nákup nedokončili. Opuštěný košík není nikdy dobrá zpráva a vy rozhodnutí zákazníka můžete ještě ovlivnit. Ukažte jim produkty, které měli v košíku a nabídněte na ně třeba slevu.

Ukázka šablony pro zobrazení produktů, které zákazník vložil do košíku, ale nákup nedokončil.

Šablona - Koukej, nabízíme i tohle

Zákazníci na e-shopy často chodí jen aby se podívali na vaši nabídku. Prohlédnou si několik produktů a odejdou, aniž by nakoupili. Zkuste jim v reklamě ukázat další zboží, které nabízíte, např. bestsellery. Uvidíte, že se někomu budou líbit natolik, že nakoupí. 

Ukázka šablony pro zobrazení dalších produktů, které nabízíte.

K vytváření šablon používejte:

Teď už víte, jak nasadit Facebook pixel a jaké vytvořit šablony ve Feed Image Editoru. Příště se ještě podíváme na to, jak vytvoříte sady produktů a jak pracovat s katalogem