Automatické skrývání produktů s chybou

Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat. 

Skrytí produktů bez obrázku

Produkty můžete nechat skrývat podle chyb, které aplikace ve vašem feedu objeví. Jsou mezi nimi odkazy na obrázky 404, 403, 500 a další, produkty bez obrázku nebo s prázdným obsahem. Pokud jednotlivé možnosti zapnete, bude Feed Image Editor kontrolovat, jestli jsou cílové odkazy v pořádku a pokud nebudou, produkty skryje.

Skrývat můžete i obrázky, které překračují určitou velikost nebo jsou menší. 

Např. pro inzerci na Heurece, by velikost obrázku neměla překročit 2MB. Můžete tedy obrázky buď skrýt, nebo je zmenšit.

Skrývání produktů s chybou

Skrývání produktů s chybou 

Automatickým skrývání předejdete problémům se špatným zobrazením vaší reklamy. 

Podívejte se na pravidla pro produktové fotografie, která musíte splňovat na Heurece, Zboží.cz, Glami nebo v Google nákupech a opravte je s pomocí Feed Image Editoru.

Další články

Mít přehled o všech produktech ve vašem e-shopu není jednoduché a u každého se občas vyskytnou nějaké chyby. Jednou z těch závažnějších je, když vám u produktů chybí obrázky – může to výrazně odradit vaše zákazníky. Nevěšte ale hlavu a podívejte se s námi, jak tuto situaci s pomocí Feed Image Editoru hravě zvládnete.
I když máte element IMGURL při všech produktech vyplněný, neznamená to, že se budou produktové obrázky zobrazovat. Mohou se u vás vyskytnout chyby: stránka nebyla nalezena, na stránku nemáte přístup anebo je s ní jiný neznámý problém. Podívejme se spolu na to, co se za těmito chybami skrývá a jak je napravit.
Na cestě k úspěšnému zobrazování všech vašich produktových obrázků zůstává ještě jeden krok. A to zkontrolovat, jestli jsou soubory, na které URL adresa v detailech produktu odkazuje, standardní obrázkové formáty. V nasledujícím návodu si ukážeme, jak na to.
Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v jejich URL adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.