S novou diagnostikou odhalíte problematické obrázky ještě rychleji

Udržet si přehled o všech obrázcích není jednoduché. Může se v nich vyskytovat mnoho chyb, které limitují možnosti inzerce vašeho zboží. Nová sekce Diagnostika ve Feed Image Editoru vám umožní udržet si v nich pořádek.

Odhalte všechny chyby na jednom místě

Sekce Diagnostika vám poskytne rychlou orientaci v chybách. V přehledném grafu najdete informace o počtu produktů, u kterých se vyskytují problematické obrázky.

diagnostika_graf_feed_image_editor

Ty jsou rozdělené do kategorií podle závažnosti dopadu na inzerci.

diagnostika_problemy_feed_image_editor

Problémy představují nejzávažnější chyby. Jejich důsledkem může být zamítnutá inzerce na cenových srovnávačích nebo inzertních kanálech. Do této kategorie patří chybějící obrázky, nedostupné obrázky a nepodporovaný formát souboru.

diagnostika_varovani_feed_image_editor

Varování jsou v pořadí druhou nejzávažnější kategorií. V různé míře limitují možnosti inzerce. Patří sem upozornění na nepovolené znaky v URL adrese obrázku, nepodporovaný formát obrázku, vodoznaky a příliš velký počet alternativních obrázků.

diagnostika_doporuceni_feed_image_editor

Doporučení jsou nejméně závažnou kategorií. Nepředstavují překážku v inzerci, jejich zohledněním však dokážete vylepšit kvalitu obrázků a zatraktivnit tím vaše zboží.

Odstraňte chyby a inzerujte naplno

Odhalené chyby vyžadují rychlé a efektivní řešení. Ty jsme pro vás sepsali v průběhu posledních týdnů v sérii článků o Cestě k ideálnímu image feedu. Krok za krokem vás v nich provázíme možnostmi řešení a vylepšení produktových obrázků. V Diagnostice dokážete problémové produkty ze svého feedu na jedno kliknutí dočasně schovat, a tím získáte čas na jejich opravu.

diagnostika_skryvani_obrazku

Nahlédněte do Diagnostiky vždy, když začínáte pracovat s novým exportem. Všechny nedokonalosti tak odstraníte ještě před spuštěním inzerce. Díky tomu ji budete mít na profesionální úrovni. V případě, že k Diagnostice máte nějaké otázky, neváhejte se nám ozvat na support@feedimageeditor.com.
 

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru můžete vytvořit libovolné množství šablon, které odliší vaši reklamu od konkurenční. Nemusíte tak mazat ty, které nejsou zrovna aktuální, ale do budoucna by se vám mohly hodit.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat.