Začátek roku přináší ještě plynulejší používání Feed Image Editoru

Magický rok 2020 jsme přivítali silnou náloží novinek z naší dílny. Aktuální release je zaměřený na vylepšené uživatelské rozhraní a vyladění procesů na pozadí. Používání Feed Image Editoru tak bude pro vás ještě příjemnější.

Nakopněte vaši inzerci se silnými nástroji

Středobodem pozornosti je od teď větší pracovní plátno, které jsme zvětšili téměř o 35 %. Přináší vám víc prostoru na kreativní práci na obrázcích či kampaních.

Pravý ovládací panel získal čerstvou funkcionalitu v podobě přehlednější záložky produktů. Výběry, na které se aplikuje šablona, se řadí nově v seznamu nahoře spolu s počtem produktů.

Nejpoužívanější ovládací nástroje na levé straně jsme přizpůsobili pro efektivnější práci a lehčí manipulaci s vrstvami. Zarovnání, pootočení a nebo překlopení bude pro vás aktuálně ještě rychlejší.


 

Rozehrejte grafiku obrázků na maximum

Kompletní přestavbou prošly panely nastavení vrstev. Ovládací pole jsou seřazené podle pracovní postupnosti.

E-shopařům nebo marketérům, kteří inzerují na více platformách udělá radost další vychytávka. Vytváření šablony ve formátech více rozměrů už není problém a změně formátu se přizpůsobují prvky ve vrstvách.

Rodina fontů a stylů se rozrůstá neustále od releasu k releasu. Novinkou v této oblasti je jejich nastavení - od teď si můžete vybrat nejdřív font, potom styl a to všechno v živém náhledu.
 

Feed Image Editor vám přináší pravidelné novinky, kterých si rozhodně na práci s inzercí všimnete. Zlepšujeme plynulost celé aplikace a přidáváme úpravy, které dělají vaše pracovní prostředí ještě stabilnější. Správu produktových obrázků či kampaní e-shopů tak máte stále pod kontrolou.
 

Další články

Mít přehled o všech produktech ve vašem e-shopu není jednoduché a u každého se občas vyskytnou nějaké chyby. Jednou z těch závažnějších je, když vám u produktů chybí obrázky – může to výrazně odradit vaše zákazníky. Nevěšte ale hlavu a podívejte se s námi, jak tuto situaci s pomocí Feed Image Editoru hravě zvládnete.
I když máte element IMGURL při všech produktech vyplněný, neznamená to, že se budou produktové obrázky zobrazovat. Mohou se u vás vyskytnout chyby: stránka nebyla nalezena, na stránku nemáte přístup anebo je s ní jiný neznámý problém. Podívejme se spolu na to, co se za těmito chybami skrývá a jak je napravit.
Na cestě k úspěšnému zobrazování všech vašich produktových obrázků zůstává ještě jeden krok. A to zkontrolovat, jestli jsou soubory, na které URL adresa v detailech produktu odkazuje, standardní obrázkové formáty. V nasledujícím návodu si ukážeme, jak na to.
Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v jejich URL adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.