Začátek roku přináší ještě plynulejší používání Feed Image Editoru

Magický rok 2020 jsme přivítali silnou náloží novinek z naší dílny. Aktuální release je zaměřený na vylepšené uživatelské rozhraní a vyladění procesů na pozadí. Používání Feed Image Editoru tak bude pro vás ještě příjemnější.

Nakopněte vaši inzerci se silnými nástroji

Středobodem pozornosti je od teď větší pracovní plátno, které jsme zvětšili téměř o 35 %. Přináší vám víc prostoru na kreativní práci na obrázcích či kampaních.

Pravý ovládací panel získal čerstvou funkcionalitu v podobě přehlednější záložky produktů. Výběry, na které se aplikuje šablona, se řadí nově v seznamu nahoře spolu s počtem produktů.

Nejpoužívanější ovládací nástroje na levé straně jsme přizpůsobili pro efektivnější práci a lehčí manipulaci s vrstvami. Zarovnání, pootočení a nebo překlopení bude pro vás aktuálně ještě rychlejší.


 

Rozehrejte grafiku obrázků na maximum

Kompletní přestavbou prošly panely nastavení vrstev. Ovládací pole jsou seřazené podle pracovní postupnosti.

E-shopařům nebo marketérům, kteří inzerují na více platformách udělá radost další vychytávka. Vytváření šablony ve formátech více rozměrů už není problém a změně formátu se přizpůsobují prvky ve vrstvách.

Rodina fontů a stylů se rozrůstá neustále od releasu k releasu. Novinkou v této oblasti je jejich nastavení - od teď si můžete vybrat nejdřív font, potom styl a to všechno v živém náhledu.
 

Feed Image Editor vám přináší pravidelné novinky, kterých si rozhodně na práci s inzercí všimnete. Zlepšujeme plynulost celé aplikace a přidáváme úpravy, které dělají vaše pracovní prostředí ještě stabilnější. Správu produktových obrázků či kampaní e-shopů tak máte stále pod kontrolou.
 

Další články

Víte, co by měly a naopak neměly obsahovat fotografie na Heurece a jak vám s nimi pomůže Feed Image Editor?
Cenové porovnávače mívají speciální požadavky na produktové fotografie. Víte, jaká je jejich správná podoba pro inzerci za Zboží.cz? Podívejte se na souhrn požadavků.
Každá reklamní platforma má svá pravidla pro produktové fotografie. To co je povoleno v jedné, může být zakázáno v další. Víte, v jaké podobě můžete obrázky posílat na Google Nákupy? Nachystali jsme pro vás souhrn požadavků.
Využíváte inzerci na Glami? Stejně, jako na jiných cenových porovnávačích, i tady je potřebné dodržovat pravidla pro produktové fotografie. Proto jsme pro vás připravili požadavků. Podívejte se na něj.