Využijte nové možnosti práce s vrstvami ve Feed Image Editoru

Nová verze naší appky je na světě a přináší několik vylepšení. V dnešním článku si představíme funkce, které vám usnadní práci s vrstvami při tvorbě složitějších šablon.

 

Skrývání vrstev

Při tvorbě složitějších šablon s použitím většího počtu vrstev se hodí některé vrstvy nezobrazovat. Právě proto jsme do appky přidali možnost je dočasně schovat. V panelu napravo najdete u každé vrstvy ikonu oka, kterou vrstvu schováte a znovu zobrazíte. Pokročilejší úpravy šablon tak hravě zvládnete a budete nad nimi mít větší přehled.

skryvani_vrstev_feed_image_editor
Skrývání vrstev ve Feed Image Editoru.

Seskupování vrstev

Další novinkou, která se vám bude při tvorbě šablon hodit, je seskupování několika vrstev do jedné. Využijete to například ve chvíli, kdy potřebujete vytvořit inzerční štítky kombinací textových, grafických a obrázkových vrstev. Podržením CTRL a kliknutím myší postupně označíte všechny vrstvy, které chcete seskupit a vpravo nahoře v panelu vrstev potvrdíte tlačítkem Vytvořit skupinu vrstev.

seskupovani_vrstev_feed_image_editor
Seskupování vrstev ve Feed Image Editoru.

Pořadí vrstev

Chceme, aby práce s naší aplikací byla co nejintuitivnější, a proto jsme upravili pořadí vrstev. Seznam napravo odteď odpovídá pořadí vrstev v editoru. Při změně jejich pořadí tak máte lepší přehled o jejich uspořádání. Stále platí, že vrstvy s dynamickými prvky mají přednastavené pořadí a jsou vždy nadřazené ostatním vrstvám.

Věříme, že vám tyto funkce otevřou nové možnosti při tvorbě originální obrazové inzerce. O dalších novinkách, které jsme do appky přidali, si povíme za týden v následujícím článku. Pokud byste do té doby potřebovali poradit s nastavením appky, neváhejte nám napsat na support@feedimageeditor.com.

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru můžete vytvořit libovolné množství šablon, které odliší vaši reklamu od konkurenční. Nemusíte tak mazat ty, které nejsou zrovna aktuální, ale do budoucna by se vám mohly hodit.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat.