Image marketing na Facebooku aneb vizuální příprava na Vánoce

Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z pomyslného koláče ukousli co nejvíc. Pojďte se vrhnout na obrázky a získejte díky nim víc!

Podle čeho si vaši zákazníci vašeho zboží všimnou? Třeba na Facebooku? Asi to nebude ani název, ani produktové číslo. Bude to obrázek - produktové obrázky jsou právě tím, co vidí zákazníci jako první a podle čeho se rozhodnou, zda váš obchod navštíví. Na letošním Shopcampu jsme se během workshopu věnovali tomu, jaké úpravy a proč je dobré s obrázky provést. Pojďme se na to podívat i teď. 

Prodáváte řídítka nebo kolo a ještě dáváte dárek?
Prodáváte řídítka nebo tříkolku a ještě dáváte dárek?

Asi jasné, že?

  1. Výběry v Mergadu - od těch je potřeba začít. Vytvořte si výběr produktů skladem, výběr produktů se stejným dárkem nebo výběr produktů, které jsou ve feedu méně než měsíc a považujeme je za novinky.
  2. Co chcete zákazníkům říct? Co má obrázek komunikovat?
    • vlastnosti produktu?
    • dostupnost?
    • cenu?
    • bonusy, dárky?
    • název/logo e-shopu?
    • období (limitovaná vánoční edice)
    • Važte si těch co u vás nakupují pravidelně.
      Važte si těch co u vás nakupují pravidelně.

      Každá služba se počítá
      Každá služba se počítá.

  3. Komu chcete obrázek - a tím i zboží - nabídnout? Při vytváření reklamy ve Facebooku si můžete vytvářet vlastní publika, kterým potom pošlete konkrétní reklamu se speciálním obrázkem nebo textem.
    Nenakoupili? Připomeňte se!
    Nenakoupili? Připomeňte se!

     

  4. Pro fajnšmekry doporučujeme propojení Feed Image Editoru s aplikací Data Owl, která pomáhá získávat další data ze Sortiment report a Google Analytics, sama doplňuje info o datu nebo počasí a umožní vám tak nastavit reklamu třeba podle venkovní teploty (a kdy začnou lidé kupovat pneumatiky a teplejší oblečení? Když začne mrznout a padat sníh).

Takže co teď? Teď běžte rovnou svou inzerci vylepšit! Připomínáme, že Feed Image Editor je na prvních 10 dní zdarma. Vyzkoušet >

Chybí vám inspirace? Proklikejte celou prezentaci, je jí tam spousta!

 

Další články

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?