Jednodušší centrování prvků ve Feed Image Editoru

Funkce ve Feed Image Editoru vylepšujeme tak, aby se vám s ním pracovalo jednoduše a efektivně. Jednou z posledních novinek je upravené zarovnávání prvků. Podívejte se, jak na to. 

Centrování grafických prvků

Do nedávna bylo možné v aplikaci zarovnat pouze na střed, teď můžete horizontálně i vertikálně.

Při přidávání nových prvků a úpravě těch, které máte nastavené se vám v kartě Vrstvy zobrazí nabídka centrování
Na střed obrázku zarovnáte pomocí první možnosti - XY. Horizontálně potom podle osy X a vertikálně podle Y
 

Zarovnání podle os X a Y

Zarovnání podle os X a Y

Zarovnání podle osy X

Zarovnání podle osy X

Zarovnání podle osy Y

Zarovnání podle osy Y

Nemusíte už zadávat polohu podle souřadnic a práce je tak jednodušší. 

Zjednodušili jsme i správu vašich vlastních sad obrázků. Podívejte se, jak s nimi můžete pracovat na podstránce Produkty. 
 

Další články

Upravujete vaše reklamy podle ročního období, Vánoc a Velikonoc? Zkoušeli jste využít i významné dny a menší svátky? Podívejte se, jak využít Feed Image Editor třeba pro reklamu na Den matek.
Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.
Konec listopadu se neúprosně blíží a s ním dvě z nejvýznamnějších kampaní roku. Black Friday a Cyber Monday, před pár lety na našem trhu ještě málo známé pojmy, jsou dnes už ustálenými kampaněmi, do kterých se každým rokem zapojuje víc a víc e-shopů. Pojďme se spolu podívat, jak vytvořit vhodnou obrázkovou inzerci tak, abyste zviditelnili svoje produkty a slevy.
Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z...