Připravte se na povánoční výprodeje

Období před Vánocemi bývá na prodej tak náročné, že e-shopy mezi svátky zboží vůbec neodesílají a mají “zavřeno”. Zájem zákazníků ale neopadá. V roce 2017 proběhlo mezi svátky na Zboží.cz 86 % konverzí prvního prosincového týdne. Využijte poptávku a nabídněte to nejlepší. 

Jak na výprodejovou reklamu

  • Promyslete si, co chcete do výprodeje zařadit
  • Vytvořte výběry v Mergadu
  • Zapněte Feed Image Editor.
  • Přidejte novou šablonu.
  • Zvolte, na které produkty ji chcete aplikovat.
  • Upravte fotku podle potřeby. Zvolte velikost výsledné reklamy - 1.200 x 628, 1.080 x 1.080 nebo svoji vlastní. Produktovou fotku zvětšete, zmenšete, otočte apod.

⚙️ Pro Facebookovou reklamu s jednou fotkou použijte rozměr 1200 x 628 px, pro carousel (několik produktů ve čtvercích vedle sebe) rozměr 1080 x 1080.

  • V dalším kroku můžete vybírat z nabízených grafických a textových prvků. Je na vás, jakou zvolíte barvu, obrázky, emoji, rámečky apod. 

💡 Využijte dynamické prvky (např. cena produktu), aby byla reklama neustále aktuální. Jak fungují a jak je nastavíte si přečtěte v článku

  • Jak budete mít šablonu hotovou, pojmenujte ji.

💡 Pokud máte větší množství šablon, doporučujeme připsat k nim jejich rozměry (Výprodej 1.200 x 628).

  • Podívejte se na náhled, ve kterém zkontrolujete, jestli je šablona v pořádku. Jsou všechny prvky na svém místě, nikde se nic nepřekrývá, apod.?
  • Výstupní feed z Mergada nahrajte do platformy, kde chcete inzerovat. 
  • Spusťte reklamu.

Využíváte povánočního zájmu zákazníků nebo čekáte na lednové výprodeje? Napište nám vaše zkušenosti do komentáře.
 

Další články

Ve Feed Image Editoru nově můžete do produktových fotografií vkládat elementy a graficky je upravovat. To všechno hromadně, pro zvolené výběry produktů. Pojďme se podívat, jak na to.