Nové náhledy ve Feed Image Editoru

“Šablona s názvem Akční, hm…, co jsem tím asi tak při její výrobě mohl myslet, co tam je za text a za prvky?” I pro takové příležitosti se hodí nové náhledy v aplikaci Feed Image Editor!

Na stránce Náhledy od minulého týdne vidíte přehled všech šablon, které se na vaše obrázky aplikují - a to včetně těch neaktivních. Jednoduše tak poznáte, jak která šablona vypadá bez nutnosti proklikávání do editace šablony. To se hodí třeba v případě, kdy máte ve feedu různé typy obrázků: samostatné produkty i oblečení na postavě či figuríně a podobně. 

Náhledů je na stránce devět (a v případě většího množství šablon se mohou načítat déle) a můžete si vybrat jestli chcete prohlížet všechny šablony najednou nebo si rozkliknout jednu konkrétní a u ní se podívat na aplikaci jednotlivých prvků. V pravém horním rohu pak máte možnost vstoupit rovnou do úprav šablony v případě, že vám nevyhovuje. Drobnou vychytávkou je také možnost přepnout do zobrazení bez úprav - můžete tak zhodnotit, jak užitečná šablona je. 
 

A na co se těšit dál? Ve Feed Image Editoru by měla brzy přibýt možnost upravovat obrázky do vlastních rozměrů, čímž se podstatně rozšíří obzory jejího využití - už tedy můžete začít vymýšlet, který feed si v aplikaci upravíte. 

Máte sami tip na vychytávku nebo vylepšení aplikace? Dejte nám o něm vědět na fórum, leccos určitě zvládneme!
 

Další články

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín . Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.
Ukázat, co všechno Feed Image Editor dovede a to rovnou před 20 lidmi zaráz? To byla výzva, kterou před nás položil pan Mergado se svým Meragdo Festem. Inu, sbalili jsme zimní samolepky do ranečku a vydali se na zkušenou.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.