Vytvořte jedinečnou vánoční kampaň s novinkami ve Feed Image Editoru

 

Vánoční období se blíží a spouštění kampaní vrcholí. Pokud chcete v záplavě konkurence uspět, nestačí být pouze dobře připravení. Musíte mít originální a chytlavou obrazovou inzerci, která vás odliší od ostatních. Pojďte se s námi podívat, jak s novinkami ve Feed Image Editoru dodáte vašim produktovým obrázkům skutečného ducha Vánoc.

Objevte barevné palety a nové designové fonty

Velkou část podnětů vnímáme zrakem. Barvy v nás podněcují nálady, vytváří emocionální vazby, a proto byste na tohle při tvorbě vašich kampaní měli myslet. Výběrem tématických barev a jejich citlivým kombinováním vytvoříte příjemný vizuální efekt a přivedete tak pozornost na vaše produkty. V kombinaci s vhodně zvoleným písmem tento pocit ještě víc posílíte a určitě zanecháte silný dojem. Právě z tohoto důvodu jsme pro vás přidali víc nž 60 nových fontů a 20 barevných palet, se kterými budou vaše možnosti neomezené. Nechte se inspirovat a dodejte produktovým obrázkům vánoční nádech.

Vánoční barevné palety

Tvořte pohodlně v živém náhledu

Nově při vytváření šablony uvidíte změny písma v živém náhledu. Věříme, že pro vás celý proces tvorby bude intuitivnější a příjemnější. Další novinkou, kterou určitě oceníte, je možnost kopírování vrstev, a to buď přímo v panelu Vrstvy, anebo jednoduše pomocí ctrl+c & ctrl+v. Výhodné je to hlavně při tvorbě vlastního tématického rámečku, protože nemusíte znovu přidávat ten stejný tvar několikrát za sebou.

Živý náhled fontů.

Kopírování vrstev.

Využijte vánoční nálepky, ale i vlastní obrázky

Víte, že součástí Feed Image Editoru je celá série vánočních samolepek? Nebojte se jimi ozvláštnit vaše produktové obrázky, vybírejte však s citem, někdy je méně více. Pokud preferujete vlastní obrázky, vytvořte si vlastní obrázkovou sadu. Budete mít všechny obrázky vždy k dispozici, například pro vaši další kampaň.

Vánoční nálepky.

Zbavte se starostí automatickým spouštěním kampaně

Usnadněte si spuštění kampaně tím, že ji naplánujete přímo ve Feed Image Editoru. Vyberte si konkrétní den, kdy se kampaň spustí a kdy skončí. Věříme, že to oceníte právě v době Vánoc, kdy je klíčové ve vhodné chvíli ukončit vánoční inzerci a ve vhodný den plynule spustit kampaň s povánočními výprodeji.

Jestli jste s přípravami ještě nezačali, je nejvyšší čas pustit se do toho. Dejte nám vědět, jak se vám s přípravami daří a které funkce Feed Image Editoru jste při tom využili. V případě, že potřebujete pomoct, ozvěte se, určitě vám odepíšeme.

Další články

Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z...
Období před Vánocemi bývá na prodej tak náročné, že e-shopy mezi svátky zboží vůbec neodesílají a mají “zavřeno”. Zájem zákazníků ale neopadá. V roce 2017 proběhlo mezi svátky na Zboží.cz 86 % konverzí prvního prosincového týdne. Využijte poptávku a nabídněte to nejlepší.
Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.
Lámete si hlavu nad tím, jestli můžete v reklamě používat slovní spojení nejlevnější na trhu? Když budete využívat aplikaci Bidding Fox Elements, tak můžete být bez starostí. Vytvořte si výběr nejlevnějších produktů a vytvořte k němu ve Feed Image Editoru šablonu. Jak na to? Podívejte se na návod.