Cesta k ideálnímu image feedu #8: Průhledné pozadí

Jedním z mnoha parametrů produktových obrázků, na který byste si měli dát při inzerci pozor, je barva pozadí. Velká část srovnávačů jako standard požaduje bílé pozadí bez dalších rušivých elementů. V dnešním blogu si ukážeme, jak u obrázků s průhledným pozadím jednoduše doplníte bílé pozadí, abyste je mohli úspěšně inzerovat.

Doplňte pozadí pár kliknutími

    1. Nejprve v Mergadu vytvořte výběr produktů, jejichž obrázky mají průhledné pozadí.
    2. Přejděte do Feed Image Editoru a vytvořte novou šablonu.
    3. V panelu Produkty zaklikněte produktový výběr, který jste si vytvořili v prvním kroku.

Obrázek s průhledným pozadím.
Obrázek s průhledným pozadím.


Obrázek po úpravě.

    4. Proklikněte se do panelu Formát, klikněte na Barva pozadí a vyberte bílé pozadí. Můžete to udělat i ručním zadáním hex kódu #ffffff.
    5. Uložte šablonu.

Změny se projeví po nejbližším aplikování pravidel v Mergadu. Standardně se tak děje několikrát za den. Pokud byste chtěli, aby se změny projevily hned, máte v Mergadu vždy možnost aplikovat pravidla ručně.

Ukázali jsme si, jak u obrázků s průhledným pozadím doplnit pozadí bílé. Po vykonání tohoto kroku získáte možnost inzerovat na zbožácích i ty produkty, jejichž produktové obrázky vám předtím zamítly. Znova jste tak udělali další krok pro to, aby se vaše zboží dostalo blíž k zákazníkům. V dalším článku se podíváme na to, jak si poradit s vodoznaky.

Další články

U velikostních variantách oblečení, schematických nákresech součástek nebo u nehmotných produktů může vaše zboží mít shodné obrázky. Ale ne u všech produktů je to žádané. Pokud nabízíte tisíce položek, nemusí být úplně jednoduché udělat si přehled. Produktové filtry Feed Image Editoru jsou užitečným nástrojem, jak si s nimi poradit.
Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.
Pokud chcete inzerovat na srovnávačích zboží a reklamních systémech, musíte dodržovat specifické požadavky. Při jejich nesplnění vám služby, na kterých inzerujete, použité produktové obrázky zamítnou. Nejčastěji jde o dodržování minimálních a maximálních rozměrů v pixelech. Důležité je také zohlednit reálnou velikost produktů, které jsou na obrázku. Dva produkty s výrazně rozdílnými rozměry mohou na obrázcích se stejným rozměrem působit zkresleně. V dnešním článku si ukážeme, jak s Feed Image Editorem tyto dvě operace zvládnete.
Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v jejich URL adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.