Cesta k ideálnímu image feedu #8: Průhledné pozadí

Jedním z mnoha parametrů produktových obrázků, na který byste si měli dát při inzerci pozor, je barva pozadí. Velká část srovnávačů jako standard požaduje bílé pozadí bez dalších rušivých elementů. V dnešním blogu si ukážeme, jak u obrázků s průhledným pozadím jednoduše doplníte bílé pozadí, abyste je mohli úspěšně inzerovat.

Doplňte pozadí pár kliknutími

    1. Nejprve v Mergadu vytvořte výběr produktů, jejichž obrázky mají průhledné pozadí.
    2. Přejděte do Feed Image Editoru a vytvořte novou šablonu.
    3. V panelu Produkty zaklikněte produktový výběr, který jste si vytvořili v prvním kroku.

Obrázek s průhledným pozadím.
Obrázek s průhledným pozadím.


Obrázek po úpravě.

    4. Proklikněte se do panelu Formát, klikněte na Barva pozadí a vyberte bílé pozadí. Můžete to udělat i ručním zadáním hex kódu #ffffff.
    5. Uložte šablonu.

Změny se projeví po nejbližším aplikování pravidel v Mergadu. Standardně se tak děje několikrát za den. Pokud byste chtěli, aby se změny projevily hned, máte v Mergadu vždy možnost aplikovat pravidla ručně.

Ukázali jsme si, jak u obrázků s průhledným pozadím doplnit pozadí bílé. Po vykonání tohoto kroku získáte možnost inzerovat na zbožácích i ty produkty, jejichž produktové obrázky vám předtím zamítly. Znova jste tak udělali další krok pro to, aby se vaše zboží dostalo blíž k zákazníkům. V dalším článku se podíváme na to, jak si poradit s vodoznaky.

Další články

Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?