Jarní kampaň s Feed Image Editorem

Velikonoce jsou za dveřmi a je na čase spustit kampaně plné jara. Cílem každé kampaně je zvýšit povědomí o vaší značce a zvýšit počet objednávek.

V České republice je velmi vysoký počet e-shopů, které se přetahují o pozornost zákazníků. Vytvořte si originální bannery, ze kterých se zákazníci prokliknou a nakoupí. Podívejte se, jak můžete využít grafiku ve Feed Image Editoru.

Jarní sezóna na vašem e-shopu

Za několik dní budou Velikonoce. Oblečte vaši reklamu do barev a odlište se od konkurence.

Ve Feed Image Editoru vyberte jeden z barevných rámečků a přidejte dynamický prvek s cenou produktu.

Návrh jarní šablony ve Feed Image Editoru

Dynamická cena v šabloně

Jednotlivá roční období vybízejí k tematickým reklamám. Ve Feed Image Editoru najdete sety samolepek a rámečků, které můžete k produktovým fotografiím přidávat. 

Upravujete vaše kampaně podle ročního období nebo svátků? Ukažte nám vaši kreativu. Pochlubte se do fóra.

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.