Jarní kampaň s Feed Image Editorem

Velikonoce jsou za dveřmi a je na čase spustit kampaně plné jara. Cílem každé kampaně je zvýšit povědomí o vaší značce a zvýšit počet objednávek.

V České republice je velmi vysoký počet e-shopů, které se přetahují o pozornost zákazníků. Vytvořte si originální bannery, ze kterých se zákazníci prokliknou a nakoupí. Podívejte se, jak můžete využít grafiku ve Feed Image Editoru.

Jarní sezóna na vašem e-shopu

Za několik dní budou Velikonoce. Oblečte vaši reklamu do barev a odlište se od konkurence.

Ve Feed Image Editoru vyberte jeden z barevných rámečků a přidejte dynamický prvek s cenou produktu.

Návrh jarní šablony ve Feed Image Editoru

Dynamická cena v šabloně

Jednotlivá roční období vybízejí k tematickým reklamám. Ve Feed Image Editoru najdete sety samolepek a rámečků, které můžete k produktovým fotografiím přidávat. 

Upravujete vaše kampaně podle ročního období nebo svátků? Ukažte nám vaši kreativu. Pochlubte se do fóra.

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?