Jarní kampaň s Feed Image Editorem

Velikonoce jsou za dveřmi a je na čase spustit kampaně plné jara. Cílem každé kampaně je zvýšit povědomí o vaší značce a zvýšit počet objednávek.

V České republice je velmi vysoký počet e-shopů, které se přetahují o pozornost zákazníků. Vytvořte si originální bannery, ze kterých se zákazníci prokliknou a nakoupí. Podívejte se, jak můžete využít grafiku ve Feed Image Editoru.

Jarní sezóna na vašem e-shopu

Za několik dní budou Velikonoce. Oblečte vaši reklamu do barev a odlište se od konkurence.

Ve Feed Image Editoru vyberte jeden z barevných rámečků a přidejte dynamický prvek s cenou produktu.

Návrh jarní šablony ve Feed Image Editoru

Dynamická cena v šabloně

Jednotlivá roční období vybízejí k tematickým reklamám. Ve Feed Image Editoru najdete sety samolepek a rámečků, které můžete k produktovým fotografiím přidávat. 

Upravujete vaše kampaně podle ročního období nebo svátků? Ukažte nám vaši kreativu. Pochlubte se do fóra.

Další články

Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat.
Ve Feed Image Editoru přibyla nová podstránka - Nastavení. Díky ní bude vaše práce v aplikaci ještě efektivnější a jednodušší, než byla doteď. Pojďme se společně podívat, jaké možnosti přináší box s nastavením projektu.