Cesta k ideálnímu image feedu #5: Rozměry obrázku

Pokud chcete inzerovat na srovnávačích zboží a reklamních systémech, musíte dodržovat specifické požadavky. Při jejich nesplnění vám služby, na kterých inzerujete, použité produktové obrázky zamítnou. Nejčastěji jde o dodržování minimálních a maximálních rozměrů v pixelech. Důležité je také zohlednit reálnou velikost produktů, které jsou na obrázku. Dva produkty s výrazně rozdílnými rozměry mohou na obrázcích se stejným rozměrem působit zkresleně. V dnešním článku si ukážeme, jak s Feed Image Editorem tyto dvě operace zvládnete.

Jak zvolit optimální rozměry obrázků

V prvním kroku byste si měli ujasnit, na kterých zbožácích a reklamních systémech chcete inzerovat. Podmínky na minimální, maximální a doporučené rozměry se na všech srovnávačích liší. Nepřizpůsobujte se každému z nich, pokud ho neplánujete skutečně využívat. Podrobné informace o požadavcích srovnávačů na produktové obrázky najdete v našich článcích.

Feed Image Editor vám hromadně přizpůsobí velikosti vybraných produktových obrázků podle požadavků zbožáků a reklamních systémů. Pojďme si ukázat, jak na to.

Nastavení správného formátu

Při tvorbě nové šablony v nastaveních Formátu budete mít na výběr z více formátů. Ty respektují doporučené požadavky na maximální rozměry obrázků stanovené Heurekou, Facebookem a dalšími systémy.

Změna formátu probíhá automaticky, aplikováním šablony na vámi vybrané produkty. Originální obrázky zůstávají nezměněné, a tak se nemusíte bát, že byste o ně přišli.

Využijte možnost vlastních formátů

V případě, že jste v seznamu přednastavených formátů nenašli ten, který potřebujete, máte možnost si vytvořit vlastní formát. V nastaveních aplikace si v podsekci Formát jednoduše pojmenujete nový formát a zvolíte rozměry, které potřebujete. Nezapomeňte si nový formát uložit.

Pozor na velikost produktu

I pokud má váš produktový obrázek správné rozměry, měli byste na něm zohlednit velikost produktu.

Jestliže je produkt na obrázku příliš malý, anebo má horší kvalitu – nebude dobře vypadat. To může odradit zákazníky od nákupu. Jak se s tím vypořádat si ukážeme v jednom z nasledujících článků.

 

Další články

Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
Ukázat, co všechno Feed Image Editor dovede a to rovnou před 20 lidmi zaráz? To byla výzva, kterou před nás položil pan Mergado se svým Meragdo Festem. Inu, sbalili jsme zimní samolepky do ranečku a vydali se na zkušenou.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?