Cesta k ideálnímu image feedu #4: Nepovolené znaky v URL adrese

Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v URL jejich adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.

Vyfiltrujte chybné URL adresy s pomocí Feed Image Editoru

Abychom dohledali, u kterých produktů se vyskytují problémové URL adresy obrázků, využijeme znovu filtry ze sekce Produkty. Tentokrát v poli Skupina vybereme Znaky v URL adrese obrázků a potvrdíme tlačítkem Filtrovat.

V dalším kroku vám doporučujeme vyfiltrované URL adresy přejmenovat tak, aby neobsahovaly žádné nepovolené znaky. Přehled pravidel vybraných srovnávačů zboží najdete v námi vybraných článcích na konci této stránky. Pokud si s úpravou URL adres nevíte rady, napište nám, anebo se přihlaste na naše školení, na kterém se zaměříme na audit produktových obrázků.

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?