Kampaně

Články na téma Kampaně

Vánoční období se blíží a spouštění kampaní vrcholí. Pokud chcete v záplavě konkurence uspět, nestačí být pouze dobře připravení. Musíte mít originální a chytlavou obrazovou inzerci, která vás odliší od ostatních. Pojďte se s námi podívat, jak s novinkami ve Feed Image Editoru dodáte vašim produktovým obrázkům skutečného ducha Vánoc.

Konec listopadu se neúprosně blíží a s ním dvě z nejvýznamnějších kampaní roku. Black Friday a Cyber Monday, před pár lety na našem trhu ještě málo známé pojmy, jsou dnes už ustálenými kampaněmi, do kterých se každým rokem zapojuje víc a víc e-shopů. Pojďme se spolu podívat, jak vytvořit vhodnou obrázkovou inzerci tak, abyste zviditelnili svoje produkty a slevy.

Kdy se slaví Den matek si jistě rychle vybavíte. A jestli ne, tak vám ho vždy připomenou všudypřítomné reklamy. Ale víte, kdy je Den otců? Už 16. 6. a je tedy nejvyšší čas spustit inzerci, které budou tento den připomínat. Na tatínky se občas zapomíná a tak buďte mezi prvními a vytvořte originální šablony. Tady máte trošku inspirace.

Upravujete vaše reklamy podle ročního období, Vánoc a Velikonoc? Zkoušeli jste využít i významné dny a menší svátky? Podívejte se, jak využít Feed Image Editor třeba pro reklamu na Den matek. 

Velikonoce jsou za dveřmi a je na čase spustit kampaně plné jara. Cílem každé kampaně je zvýšit povědomí o vaší značce a zvýšit počet objednávek. V České republice je velmi vysoký počet e-shopů, které se přetahují o pozornost zákazníků. Vytvořte si originální bannery, ze kterých se zákazníci prokliknou a nakoupí. Podívejte se, jak můžete využít grafiku ve Feed Image Editoru.

Období před Vánocemi bývá na prodej tak náročné, že e-shopy mezi svátky zboží vůbec neodesílají a mají “zavřeno”. Zájem zákazníků ale neopadá. V roce 2017 proběhlo mezi svátky na Zboží.cz 86 % konverzí prvního prosincového týdne. Využijte poptávku a nabídněte to nejlepší.