Jste zde

Poslední čtvrtletí, to není jen Black Friday a Vánoce. Připojte se k e-commerce kalendáři a využijte ho pro vaši inzerci

Od začátku roku 2022 pro vás připravujeme e-commerce kalendář plný zajímavých dní. Využijete ho zejména na tvorbu tematických kampaní. Aktuálně je doplněný o poslední tři měsíce - říjen, listopad a prosinec.

Na e-commerce kalendář se snadno připojíte digitálně přes váš Google účet. Všechny svátky jsou nastavené i na příští roky. Takto si dlouhodobě zajistíte přehled o zajímavých dnech vhodných pro vaši inzerci. 
Pokud preferujete kalendář v kanceláři na stěně nebo doma, vytiskněte si jeho PDF verzi

 

Digitální podoba kalendáře po připojení přes Google.

 

SVÁTKY V ŘÍJNU

V říjnu nás kromě Halloweenu čeká Světový den hudby a Světový den veganství. Pokud prodáváte například reproduktory nebo se věnujete veganské stravě, je to pro vás ideální možnost, jak vytvořit tematickou kampaň pro vaše zákazníky. 

 

BLACK FRIDAY A CYBER MONDAY V LISTOPADU

Je někdo, kdo by se na nákup za nejnižší možné ceny netěšil? Připravte váš e-shop na inzerční svátky - Black Friday a Cyber Monday, které zná každý zákazník v online a offline prostředí. 

 

TIP

Nebojte se, že zapomenete, kdy potřebujete šablonu zapnout či vypnout. Podívejte se, jak je načasovat automaticky ve Feed Image Editoru

 

VÁNOCE V PROSINCI A DÁRKY BEZ POŠTOVNÉHO

Závěr roku patří nejštědřejšímu svátku - Vánocům. 14. 12. vás čeká den bez platby poštovného. Ideální příležitost, kdy si u vás objednat překvapení pod stromeček. 
Aby zůstal zákazník spokojený, garantujte včasné doručení.  

 

TIP

Aby vaše obrázkové kampaně vypadaly skvěle, najdete v naší aplikaci Feed Image Editor zásobník různých grafických prvků. Jsou rozdělené podle svátků, ale i všestranně použitelné. Jednoduše s nimi vytvoříte šablony pro obrázkové kampaně - tematicky a bez pomoci grafika. Inspirujte se našimi 10 tipy, jak na zajímavou grafiku.

 

📆 Předešlé články k e-commerce kalendáři najdete pomocí těchto odkazů:

Kalendář je kompletní a využít ho můžete i během dalších roků. Tematické kampaně jsou důležitou součástí obrázkové inzerce vašich produktů. Pokud se o nich a o tvorbě šablon chcete dozvědět víc, přihlaste se na naše online školení, které probíhá jednou měsíčně a je úplně zdarma.

 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.