Nastavujte aktivitu šablony automaticky

Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.

Start nové kampaně je pokaždé pracný proces, který stojí hodně energie. Samotná příprava obrázků je časově náročná a navíc si musíte pohlídat, abyste kampaň včas spustili a včas ji i ukončili. S automatickým nastavením aktivity šablon vám to značně ulehčíme. Nastavte si vše předem a o nic se dál nemusíte starat.

Nastavení aktivity

V pravém panelu v sekci nastavení šablony nově najdete položku Nastavení aktivity šablony.

Po kliknutí na pole s datem se vám zobrazí kalendář, ve kterém si vyberete období, od kterého má být šablona aktivní. Tyto nastavení lze různě kombinovat, a tak máte možnost zvolit začátek, případně konec aktivity šablony zvlášť, nebo vymezit aktivitu na přesně zvolené období. Je to jen na vás a na tom, co přesně vám vyhovuje. 

Po zvolení data nezapomeňte kliknout na Uložit, případně na Uložit a odejít. Napravo od dat se vám navíc zobrazuje informace, zda je šablona již aktivní.

Nastavení aktivity šablony

Přehled o naplánované aktivitě

Abyste měli o všech naplánovaných šablonách přehled, přidali jsme do sekce Seznam šablon informace o tom, jestli a v jakém období je šablona aktivní. Získáte tím plnou kontrolu nad vašimi obrázkovými kampaněmi. 

Informace o aktivitě šablon

Máte nastaveno? Dejte nám vědět, na co jste tuto novou funkci využili a co se vám na ní líbí.
 

Další články

Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z...
Období před Vánocemi bývá na prodej tak náročné, že e-shopy mezi svátky zboží vůbec neodesílají a mají “zavřeno”. Zájem zákazníků ale neopadá. V roce 2017 proběhlo mezi svátky na Zboží.cz 86 % konverzí prvního prosincového týdne. Využijte poptávku a nabídněte to nejlepší.
Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.
Lámete si hlavu nad tím, jestli můžete v reklamě používat slovní spojení nejlevnější na trhu? Když budete využívat aplikaci Bidding Fox Elements, tak můžete být bez starostí. Vytvořte si výběr nejlevnějších produktů a vytvořte k němu ve Feed Image Editoru šablonu. Jak na to? Podívejte se na návod.