Nastavujte aktivitu šablony automaticky

Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.

Start nové kampaně je pokaždé pracný proces, který stojí hodně energie. Samotná příprava obrázků je časově náročná a navíc si musíte pohlídat, abyste kampaň včas spustili a včas ji i ukončili. S automatickým nastavením aktivity šablon vám to značně ulehčíme. Nastavte si vše předem a o nic se dál nemusíte starat.

Nastavení aktivity

V pravém panelu v sekci nastavení šablony nově najdete položku Nastavení aktivity šablony.

Po kliknutí na pole s datem se vám zobrazí kalendář, ve kterém si vyberete období, od kterého má být šablona aktivní. Tyto nastavení lze různě kombinovat, a tak máte možnost zvolit začátek, případně konec aktivity šablony zvlášť, nebo vymezit aktivitu na přesně zvolené období. Je to jen na vás a na tom, co přesně vám vyhovuje. 

Po zvolení data nezapomeňte kliknout na Uložit, případně na Uložit a odejít. Napravo od dat se vám navíc zobrazuje informace, zda je šablona již aktivní.

Nastavení aktivity šablony

Přehled o naplánované aktivitě

Abyste měli o všech naplánovaných šablonách přehled, přidali jsme do sekce Seznam šablon informace o tom, jestli a v jakém období je šablona aktivní. Získáte tím plnou kontrolu nad vašimi obrázkovými kampaněmi. 

Informace o aktivitě šablon

Máte nastaveno? Dejte nám vědět, na co jste tuto novou funkci využili a co se vám na ní líbí.
 

Další články

Máte hezké produktové fotografie od výrobce nebo distributora, ale v online inzerci byste je rádi odlišili od konkurence? Přidejte do nich logo vašeho e-shopu. Díky Feed Image Editoru to zvládnete na pár kliknutí a k tomu hromadně pro vámi vybrané produkty. Přečtěte si návod jak na to.
Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů.
Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.
Od 13. do 15. listopadu můžete svým zákazníkům zpříjemnit předvánoční nákupy bez nutnosti placení dopravy zapojením se do akce Dny dopravy zdarma na Heurece.