Jste zde

Miliony obrázků aneb jak to ve Feed Image Editoru vypadalo v roce 2021

Do loňského roku jsme vstoupili s vizí zkvalitnit obrázkový marketing. S postupnými vylepšeními aplikace Feed Image Editor a auditem obrázků se naše představa o inzerci naplňuje. Podívejte se, jak to u nás za posledních 12 měsíců vypadalo.

NA ZAČÁTKU JE VŽDY AUDIT

K tomu, abyste zjistili, v jakém stavu jsou produktové obrázky, vám již více než rok pomáhá náš audit. Odhaluje chyby a radí, co je vhodné doplnit nebo upravit.
Za rok 2021 jste provedli 1 800 auditů. Pomohli jsme vám tak zkontrolovat 8 899 780 hlavních a 6 407 695 alternativních obrázků. To není málo, že?

V auditu jsme rozšířili podporované formáty. Aktuálně jich je 26. Dostupných jazyků je 8.

INOVACE V APPCE FEED IMAGE EDITOR

Stihli jsme 6 velkých releasů a z nich vybíráme to nejlepší:

Tyto funkce doplnily již stávající možnosti úprav v aplikaci a rozšířily způsoby pro vytvoření profesionální obrázkové inzerce. Feed Image Editor takto denně upravuje více než 2 miliony produktových obrázků.

KDE JSME SE VIDĚLI?

Například na výstavě Ecommerce Warsaw Expo v Polsku. Naše přednášky o image marketingu zazněly v Praze na ShopCampu a MeetUpu v Brně.

59 z vás se setkalo s Markem Daňkem na školeních, které v online podobě pořádáme jednou měsíčně.

  • A jak se na uplynulý rok dívá Marek z pohledu školitele?

„Marketéři se za poslední rok v image marketingu neuvěřitelně posunuli. Je vidět, že více přemýšlejí nad tím, jak benefity sortimentu v e-shopech inzerovat do obrázků. Na školeních jsme často řešili, jak efektivně pracovat s krátkodobými i dlouhodobými obrázkovými kampaněmi, jak se odlišit od konkurence, nebo jak využít alternativní obrázky. Posun je vidět i po grafické stránce – marketéři sledují aktuální trendy ve světě, více si hrají s grafickými prvky a barevnými odstíny. Na druhé straně však stále narážejí na to, že mnoho e-shopů má chyby v obrázcích, které jim v konečném důsledku brání v inzerci na srovnávačích. Často se jedná o chybějící obrázky, nesprávná pozadí nebo nízkou kvalitu obrázků. V tomto mnoho z nich ocenilo náš audit obrázků, který jim umožní kompletní diagnostiku a navíc ověří podmínky vyžadované srovnávači.“

2022 A OBRÁZKOVÝ MARKETING

Na závěr jsme položili otázku i Michalu Janíkovi, řediteli skupiny Profitak.

  • Jak Michal vidí obrázkovou inzerci v příštím roce?

„Obrazová data jsou důležitá. Pomáhají zvyšovat prodeje. Dříve jsme uvažovali nad správou obrázkových dat na cestě ze shopsystémů do reklamních systémů. Dnes vidím lepší řešení při importu dat do systémů prodejce, např. od dodavatele. To umožní vylepšovat obrázky, které se zobrazují na webu, a navyšovat konverzní poměr webu.”

  • Proč by e-shopy měly mít Feed Image Editor?

„Protože obrázky prodávají. Protože obrázky mají v interních systémech a jejich pracovníkům se může s kvalitními obrázky pracovat lépe než s nekvalitními. Protože jejich kvalitní obrázky mohou odlišit od konkurence. Protože audit obrazových dat přinese cenné informace, které by prodejce jinak neměl. Protože velkoobchody mohou připravit lepší podklady pro prodejce, a tím zvýšit je i své tržby.“

 

 

Vyzkoušejte si obrázkový marketing s námi a zvyšte prokliky vašeho e-shopu. Jsme vám k dispozici na klientské podpoře nebo si domluvte schůzku online

 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.