Jak zrychlit načítání obrázků

Ve Feed Image Editoru přibyla nová podstránka - Nastavení. Díky ní bude vaše práce v aplikaci ještě efektivnější a jednodušší, než byla doteď. Pojďme se společně podívat, jaké možnosti přináší box s nastavením projektu.

Nastavení projektu

V tomto boxu máte možnost dělat změny, které se týkají celého projektu.

Zvolte, kolik produktů chcete vidět na podstránce Náhled. Na výběr máte od 9 do 32 obrázků. 

Vyberte, v jakém formátu chcete posílat výstupní obrázky. Na výběr máte dvě možnosti - .png nebo .jpeg. Jednotlivé reklamní platformy podporují různé formáty, je třeba se vždy ujistit, jestli posíláte ten správný

Když vyberete variantu .jpeg, budete moct vaše obrázky komprimovat - měnit jejich velikost. Často se stává, že jsou zbytečně velké a to zpomaluje načítání stránek. Zmenšení jejich velikosti nemá vždy vliv na kvalitu. U komprese vidíte náhled obrázku, takže můžete kontrolovat, jestli je zobrazení v pořádku.

Komprese produktových fotografií

Komprese produktových fotografií

U náhledu vidíte název šablony, výsledný rozměr, aktuální a původní velikost. Můžete si postupně načíst různé produkty, abyste si byli jistí, že se všechny zobrazují správně. 

Jakmile máte nastaveno, stačí uložit a změny se aplikují. Než spustíte reklamy nezapomeňte se podívat na podstránku Náhled a zkontrolovat, jestli se vaše šablony zobrazují správně
 

Další články

Máte hezké produktové fotografie od výrobce nebo distributora, ale v online inzerci byste je rádi odlišili od konkurence? Přidejte do nich logo vašeho e-shopu. Díky Feed Image Editoru to zvládnete na pár kliknutí a k tomu hromadně pro vámi vybrané produkty. Přečtěte si návod jak na to.
Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů.
Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.
Od 13. do 15. listopadu můžete svým zákazníkům zpříjemnit předvánoční nákupy bez nutnosti placení dopravy zapojením se do akce Dny dopravy zdarma na Heurece.