Fotoreport: Jaký byl Reshoper 2020

Reshoper je příležitostí setkat se se známými a poznat nové tváře v ecommerce oblasti a ani letos tomu nebylo jinak. Veletrh byl plný inspirace a my jsme si ho nenechali ujít už potřetí po sobě. Během jednoho dne se hala na výstavišti v pražských Letňanech zaplnila agenturami, zástupci produktových vyhledávačů a experty v online marketingu.

Na stánku, který jsme měli společně s Mergadem a Bidding Fox jsme se setkali z několika z vás a byli připraveni vám poradit. Tento ročník jsme si poprvé nachystali sérii krátkých přednášek o automatizaci v ecommerce. Připomeňte si s námi několik okamžiků, jak to probíhalo.

Na výstaviště jsme vyrazili den předem a postavili jsme stánek. Na fotce probíhá jedna z posledních rychlých porad.

Konzultace probíhali celý den v hloubavém stylu...

...a v uvolněné atmosféře. Udělalo nám radost, že jsme vám mohli poradit.

Jedna z přednášek byla zaměřená na nejčastější chyby v produktových obrázcích. Pro ty z vás, kteří neměli možnost se na ni podívat, jsme nahráli na Slideshare prezentaci.

Děkujeme za návštěvu a těšíme se na další setkání.

Další články

Mít přehled o všech produktech ve vašem e-shopu není jednoduché a u každého se občas vyskytnou nějaké chyby. Jednou z těch závažnějších je, když vám u produktů chybí obrázky – může to výrazně odradit vaše zákazníky. Nevěšte ale hlavu a podívejte se s námi, jak tuto situaci s pomocí Feed Image Editoru hravě zvládnete.
I když máte element IMGURL při všech produktech vyplněný, neznamená to, že se budou produktové obrázky zobrazovat. Mohou se u vás vyskytnout chyby: stránka nebyla nalezena, na stránku nemáte přístup anebo je s ní jiný neznámý problém. Podívejme se spolu na to, co se za těmito chybami skrývá a jak je napravit.