Cesta k ideálnímu image feedu #6: Datová velikost obrázků

Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.

Využijte kompresi

Jak zredukovat velikost produktových obrázků? Řešením je najít kompromis mezi kvalitou a velikostí. A s tím vám Feed Image Editor dokáže dobře pomoct. V nastaveních naší aplikace vyberte výstupní formát .jpeg a zkomprimujte ho. Komprese sníží velikost fotografií na úkor jejich kvality. Výhodou je, že při vhodně zvolené úrovni komprese nejsou tyto kvalitativní změny viditelné pouhým okem.

1. Otevřete si sekci Nastavení a v ní podsekci Nastavení projektu.

2. V možnosti Formát výstupního obrázku vyberte .jpeg a níže nastavte úroveň komprese.

3. Napravo v náhledu uvidíte, jak se komprese projeví na kvalitě obrázku a také informaci, o kolik se výstupní obrázky zmenšily.

Na co si dát při kompresi pozor

Žádná série produktových obrázků není úplně konzistentní, často se liší kvalitou i velikostí. Úroveň komprimace, kterou si zvolíte, se bude aplikovat na všechny obrázky, a proto byste ji neměli vybrat příliš nízkou. Vždy si výsledek zkontrolujte v sekci Náhledy. Pokud byste poprvé vybrali příliš nízkou hodnotu komprimace, o svoje původní produktové obrázky se nemusíte bát, ty nijak neměníte. Komprimují se pouze obrázky na výstupu. Vždy máte možnost vrátit se o krok zpět a zkusit to znovu.

Pokud potřebujete poradit s nastavením, napište nám, rádi vám pomůžeme.

Další články

Ve Feed Image Editoru nově můžete do produktových fotografií vkládat elementy a graficky je upravovat. To všechno hromadně, pro zvolené výběry produktů. Pojďme se podívat, jak na to.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.
Zdála se vám práce s obrázky ve Feed Image Editoru trochu okleštěná? Tak to rychle vyzkoušejte novou verzi aplikace, která umí obrázky ořezávat, měnit jejich polohu pomocí kurzoru, otáčet i převracet podél osy.
Ve Feed Image Editoru najdete dvě velké novinky - novou podstránku Produkty a diagnostiku jednotlivých šablon. Díky těmto vylepšením získáte mnohem lepší přehled o produktových fotkách ve vašem feedu. Pojďme se podívat, jak fungují.