Feed Image Editor dostal novou podobu

Feed Image Editor je aplikace, která pomáhá dělat vaši reklamu úspěšnější a její přípravu jednodušší. Upravili jsme ji tak, aby se vám s ní pracovalo lépe a rychleji. Přesunuli jsme navigaci a zjednodušili přepínání mezi jednotlivými kroky. Co je ještě nového?

Vytvoření nové šablony

Po rozkliknutí Nové šablony najdete hned několik velkých rozdílů. Napravo vidíte kroky úprav v jednotlivých kartách - Produkty, Formát a Vrstvy. Karta Vrstvy odpovídá starému pojmenování Tvary. Během práce se mezi nimi můžete překlikávat. V levém rohu vedle náhledu máte možnost přidat Novou vrstvu, přepnout na Jiný produkt a zobrazit Náhled šablony.

Nový vzhled vytváření nové šablony

Produkty a Formát

Nastavení zůstává stejné, došlo ale ke změně vzhledu. 
Šablonu pojmenujte, zvolte na který výběr produktů ji chcete aplikovat a přejděte do karty Formát. V něm vyberte velikost výsledné reklamy, přizpůsobení fotografie a další. 

Vrstvy

Tady vidíte seznam všech vrstev, které šablona obsahuje. Novou vytvoříte kliknutím na Novou vrstvu vpravo nebo v levém rohu vedle náhledu produktového obrázku. 
Vrstva se otevře v další kartě a můžete vkládat grafické prvky a upravovat je tak, jak jste zvyklí. 

💡 Přidávejte do šablon Dynamické prvky. Jsou propojené přímo s vaším feedem a reklama tak bude vždy aktuální.

Jednotlivé karty v úpravě šablony

Smazání vrstvy

Vrstvy neboli jednotlivé grafické prvky můžete smazat kliknutím na ikonu koše ve výpisu vrstev, nebo v dané vrstvě výběrem možnosti Smazat vrstvu. 

Smazání vrstvy

Jak se vám líbí jednodušší a přívětivější prostředí aplikace? Máte další nápady na vylepšení, které byste rádi využívali? Napište nám!
 

Další články

Upravujete vaše reklamy podle ročního období, Vánoc a Velikonoc? Zkoušeli jste využít i významné dny a menší svátky? Podívejte se, jak využít Feed Image Editor třeba pro reklamu na Den matek.
Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.
Konec listopadu se neúprosně blíží a s ním dvě z nejvýznamnějších kampaní roku. Black Friday a Cyber Monday, před pár lety na našem trhu ještě málo známé pojmy, jsou dnes už ustálenými kampaněmi, do kterých se každým rokem zapojuje víc a víc e-shopů. Pojďme se spolu podívat, jak vytvořit vhodnou obrázkovou inzerci tak, abyste zviditelnili svoje produkty a slevy.
Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z...