Cesta k ideálnímu image feedu #3: Nepodporovaný formát

Na cestě k úspěšnému zobrazování všech vašich produktových obrázků zůstává ještě jeden krok. A to zkontrolovat, jestli jsou soubory, na které URL adresa v detailech produktu odkazuje, standardní obrázkové formáty. V nasledujícím návodu si ukážeme, jak na to.

V předcházejících dvou článcích jsme si vysvětlili, jak odhalit produkty, u kterých chybí obrázky a jak vypátrat technické problémy, kvůli kterým se nezobrazovaly. Dnes se společně zaměříme na to, jak najít produkty, u kterých jsou nahrané soubory, jenž nejsou ani v jednom ze standardně podporovaných grafických formátů.

Využijte filtry v sekci Produkty

Podobně jako v předcházejících dvou návodech využijeme filtry v sekci Produkty. V poli Skupina vybereme Produkty s chybou a potvrdíme tlačítkem Filtrovat. Po vyfiltrování vám doporučujeme URL adresy u těchto produktů upravit tak, aby odkazovaly na soubory ve standardních obrázkových formátech. Původní soubory odstraňte z vašeho serveru.

Formáty nepodporované srovnávači zboží a reklamními systémy

Kritéria na produktové obrázky se u každého reklamního systému a zbožáku liší. Pro lepší orientaci si přečtěte doporučené články na konci stránky. Dozvíte se v nich všechny praktické informace.

Pokud jste už zvládli úpravy z prvních dvou článků této série, ušli jste kus ideální cesty, jak zajistit, aby se vám obrázky správně zobrazovaly. To je ovšem jen začátek. Pokračujte ve čtení následujících článků – zaměříme se na to, jak obrázky dovedete do dokonalosti po technické i obsahové stránce.

Další články

Připravili jsme pro vás další novinku ve Feed Image Editoru. Přidali jsme podstránku Nastavení, na které najdete všechny důležité informace o projektu a mnohem víc. Pojďte se na ni podívat.
Feed Image Editor neustále vylepšujeme a přidáváme nové funkce, aby se vám s ním lépe pracovalo. Teď jsme do aplikace přidali další novinku - vkládání textu, který obsahuje i dynamické elementy . Podívejte se, jaké reklamy s ním můžete vytvořit.
Feed Image Editor je aplikace, která pomáhá dělat vaši reklamu úspěšnější a její přípravu jednodušší. Upravili jsme ji tak, aby se vám s ní pracovalo lépe a rychleji. Přesunuli jsme navigaci a zjednodušili přepínání mezi jednotlivými kroky. Co je ještě nového?
Vývoj nezastavíš – a my ho ani zastavovat nechceme! Naopak, přidali jsme do aplikace několik novinek, které usnadní její používání a hlavně vám rozšíří možnosti toho jak a kde ji používat. Pojďte se na ně podívat!