Jste zde

Campiri: Zlepšení konverzního poměru s Feed Image Editorem

Campiri leží na pomezí online světa a offline dobrodružství na čtyřech kolech. Je to platforma, která umožňuje jednoduchou rezervaci obytných vozů na pár kliknutí. Cílem je propojit cestovatele, kteří mají zájem o půjčení obytňáku s půjčovnami či soukromými majiteli, kteří vlastní obytné vozy a nevyužijí je po celý rok.

kemp_campiri_auta_online_rezervace_reklama


V letní sezóně je o auta největší zájem a našim cílem je, aby žádný obytný vůz zbytečně nestál zaparkovaný a byl využit na maximum. Proto jsme vytvořili kampaň, která měla lidi podpořit k rezervaci co nejvíce termínů, včetně kratších "volných děr" v kalendářích. Pomáhalo to také zákazníkům, aby se rychleji zorientovali, které termíny jsou stále volné a kolik by to stálo peněz.

dostupnost_auta_kemp_kalendar


Díky Feed Image Editoru jsme mohli dát všechny klíčové informace do produktového banneru a uživatel je měl jednoduše na dosah. Podařilo se nám také zlepšit konverzní poměr, protože na reklamu klikali primárně lidé, pro které nabídka byla relevantní. Do produktového banneru se nám dynamicky propisovaly proměnné, jako je cena za půjčení, datum, kdy je auto volné a město, kde si ho mohou uživatelé půjčit. 

campiri_rezervace_online_reklama_sluzby


Cílem těchto reklam bylo přilákat co nejvíce zákazníků a zároveň minimalizovat náklady na jednotlivé rezervace. A jaký byl výsledek? Po otestování celkem 7 kreativ se ukázalo, že nejefektivnější byly dvě, z nichž jedna s využitím Feed Image Editoru.

Další benefit, který nám sice nezvýšil výkon, ale vnímáme ho velmi pozitivně, bylo odlišení se díky Feed Image Editoru (nejen) od konkurence a také možnost kreativněji propojit reklamu s naším brandem Campiri

A protože se letní sezóna pomalu blíží, už vymýšlíme, jak to s Feed Image Editorem tento rok posunout ještě o úroveň výš.

Článek vznikl v partnerské spolupráci s Campiri, autorem je Klára Vaníčková.

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.