Jste zde

Produktový feed pro Snapchat: Vytvořte si ho sami, bez pomoci vývojáře

Začněte s reklamou vašich produktů na Snapchatu. Stačí vám na to feedy, s kterými už inzerujete. Pokud máte zkušenosti i na různých platformách, ukážeme vám jak dělat reklamy přímo ve Snapchatu. 

V předešlém článku Inzerce na Snapchatu: Dynamická produktová reklama pro e-commerce, jsme se zabývali základy a výhodami, které nabízí Snapchat pro vaše reklamy. Teď vám ukážeme cestu, jak si na této sociální síti vytvořit produktový feed.

Feed pro Snapchat s pomocí Mergada.

POŽADOVANÉ ELEMENTY PRO SNAPCHAT FEED

Stejně, jako ostatní reklamní systémy, má i Snapchat svůj formát, který je dobré použít. Níže se podívejte, jaké základní elementy ve vašem feedu nesmí chybět: 

  • ID
  • title
  • description
  • link
  • image_link
  • availability
  • price
  • brand, gtin, or mpn

Další podrobnosti a podmínky najdete na webu Snapchatu

PRODUKTOVÝ FEED PRO SNAPCHAT

S použitím převodníků (slouží jako konverze mezi formáty) v Mergadu můžete pro Snapchat použít feedy, které už máte. Například Google Shopping, Facebook, Heureka a další. Zároveň, Mergado a jeho aplikace jsou jednoduchým propojením mezi vaším e-shopem a reklamním systémem. Obrázky, které do inzerce poputují, lehce upravíte ve Feed Image Editor

Pokud tedy hledáte způsoby, jak si produktový feed pro Snapchat vytvořit, máme pro vás tři tipy

Google Shopping feed

Není nutné mít speciální feed, můžete použít ten pro Google Shopping. Přes Mergado vytvořte nový export a použijte kopii feedu pro Google Shopping. Pojmenujte ho (například Snapchat feed) a vyberte produkty, které chcete inzerovat. Jejich obrázky hromadně a automaticky upravte a přizpůsobte přes Feed Image Editor

 

Obrázek pro Google Shopping a následně stejný pro Snapchat upravený ve Feed Image Editoru. 

 

Jiný feed jako Google Shopping (například Facebook, Zboží.cz..)

Pokud neinzerujete přes Google Shopping, ale máte vytvořený feed pro jiný reklamní systém, využijte Mergado převodníky. Váš feed tak přeneste do Google Shopping a následně postupujte podle prvního bodu. 

Feed pro Snapchat s použitím Mergado převodoníků.

Inzerce na Snapchatu, pokud nemáte žádný feed

Pokud nemáte žádný feed, který můžete využít, vyzkoušejte aplikaci Scraping Camel. Vytvoří CSV, dostupné na vygenerované adrese. Tu následně využijte na vytvoření feedu v Mergadu. 

Schéma procesu vytvoření feedu s pomocí aplikace Scraping Camel.

 

Do Mergada nahrajete formát Plain CSV a jako výstup zvolíte Google Shopping. Ten vytvoří XML hlavičku feedu, ale nezapíše, kam elementy patří. Vyřešíte to pravidlem Hromadné zkopírování hodnot. Ze dvou sloupců, které se vám zobrazí, vyberete vlevo element ze vstupu a vpravo z výstupu. Feed potom nahrajete do Snapchatu a vytvoříte produktový katalog. 

Aplikaci Scraping Camel vyzkoušejte na 30 dní zdarma. Dozvíte se o ní víc v článku Stáhnete si celý web do jednoho CSV se Scraping Camel.
 

Prošli jsme si tři způsoby, jak vytvořit feed pro Snapchat. Využijte potenciál této sociální sítě v e-commerce acale začněte inzerovat už teď. Víc článků o Snapchatu a image marketingu najdete na našem blogu. Pokud byste potřebovali poradit, napište nám na náš e-mail, nebo si booknite online konzultaci zdarma

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.