Z vašich zkušeností: Jak zvýšit efektivitu výkonnostních kampaní na Facebooku

Pokud jste vytvářeli reklamy nebo kampaně pro Facebook, víte, že to není jednoduchý úkol. Úprava obrázků v grafických editorech zabere spoustu času. Nemluvě o přidávání slevových štítků a grafických prvků, které vás odliší od konkurence. Aplikace Feed Image Editor tuto práci zefektivní a výrazně urychlí. Inspirujte se praktickými zkušenostmi společnosti, která ji pravidelně využívá.

Firma Luxprim má přední postavení na trhu s osvětlením a specializuje se na inteligentní a zdravá svítidla. Její základnu tvoří největší showroom s osvětlením v Brně – Vienna Light Point na ulici Vídeňská. Prostřednictvím e-shopu www.luxprim.cz jejích služeb využívají zákazníci po celé ČR.

„Proto se snažíme v online marketingu neustále rozvíjet a vzdělávat. Jen díky tomu můžeme obstát před konkurencí. Doporučení využívat aplikaci Feed Image Editor jsme dostali na workshopech, které speciálně pro e-shopaře pořádá agentura BESTETO. Rovněž jsme zaznamenali doporučení od Petra Handlíře, který se v Česku řadí k největším expertům výkonnostního marketingu na Facebooku. Rozhodli jsme se tedy Feed Image Editor vyzkoušet. Plusem je, že appka je na prvních 10 dní zdarma,“ vysvětluje Lukáš Rada, marketingový specialista firmy Luxprim.

Vylepšení stávající kampaně

V Luxprimu si spravují sociální sítě interně, moc dobře tedy znají prostředí Business Manageru a jeho omezení. Díky používání Feed Image Editoru jejich reklamy více zaujmou a odliší se od konkurence. 

Původní a současný vzhled DPA.
Původní a současný vzhled DPA.

„Díky propojenosti aplikace s Mergadem je vytvoření produktového vizuálu velmi jednoduché a intuitivní. Osvědčilo se nám využít jednoduchý grafický náhled s informativními štítky, které mají za úkol přilákat pozornost uživatele,“ doplnil Lukáš.

Postup nastavení, které v Luxprimu využili

  1. V Mergadu jsme si rozsegmentovali produkty podle parametrů: skladem, doprava ZDARMA a již zlevněné zboží. 
  2. Pro získání procentuální ceny jsme si vytvořili novou proměnnou, kterou jsme na základě proměnných PRICE a PRICE_SALE vypočetli jednoduchým vzorcem ((Price – PRICE_SALE) / Price)) × 100. 
  3. V pravidlech v Mergadu potom jednoduše nastavíte zaokrouhlení na desetinná místa, přepíšete měnu u ceny z CZK na Kč nebo přidáte oddělovací mezeru u tisíců. Nám se však vepsání ceny do produktového náhledu příliš neosvědčilo.

Feed Image Editor skvěle funguje nejen u klasických dynamických reklam, ale využijete ho i pro časově omezené nabídky v období Black Friday, Velikonoc, Valentýna a dalších událostí. V Luxprimu zatím otestovali velikonoční kampaň.
 

Velikonoční kampaň vytvořená ve Feed Image Editoru.
Velikonoční kampaň vytvořená ve Feed Image Editoru.​​​​

“FIE je skvělý nástroj, který dokáže zvýšit efektivitu vašich výkonnostních kampaní. Velmi oceňujeme také zákaznický support, který vám v případě problémů s nastavením dokáže ihned poradit. Jeho využití je pro nás určitě přínosné,” dodává Lukáš Rada.


Tento článek vznikl ve spolupráci s Lukášem Radou, marketingovým specialistou e-shopu s osvětlením Luxprim.cz.
 

Další články

Ve Feed Image Editoru nově můžete do produktových fotografií vkládat elementy a graficky je upravovat. To všechno hromadně, pro zvolené výběry produktů. Pojďme se podívat, jak na to.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.
Zdála se vám práce s obrázky ve Feed Image Editoru trochu okleštěná? Tak to rychle vyzkoušejte novou verzi aplikace, která umí obrázky ořezávat, měnit jejich polohu pomocí kurzoru, otáčet i převracet podél osy.
Ve Feed Image Editoru najdete dvě velké novinky - novou podstránku Produkty a diagnostiku jednotlivých šablon. Díky těmto vylepšením získáte mnohem lepší přehled o produktových fotkách ve vašem feedu. Pojďme se podívat, jak fungují.