Jste zde

Časté dotazy (FAQ)

Účet (a e-shop) v Mergado s exportom pre Facebook.

Aplikácia po sebe uprace a upraví adresy obrázkov na pôvodné adresy. Všetky nastavené šablóny budú stratené.

Áno, napr. pre RTB kampane, ktoré ale musia podporovať formát XML feedu pre Google Nákupy / Facebook

Aplikácia ovplyvňuje iba primárny obrázok v elemente “g:image_link”. Skontrolujte, či nepoužívate tiež alternatívne obrázky. Vo výstupnom feede je to element “g:additional_image_link”. Pokiaľ áno, skryte tento element – viz postup tu https://www.mergado.cz/napoveda/promenne-parametry-elementy.

Na výstupe sú obrázky s rozmermi 600 x 600 px (Carousel Ads) alebo 1200 x 628 px.

Skúste reklamu odoslať. Facebook vám vypíše, čo je zle napr. že nemáte vybraný žiadny set produktov.

eXpress verzia oproti štandardnej verzii umožňuje iba úpravu formátov obrázkov bez možnosti pridávať ďalšie vylepšenia.

Nie, Feed Image Editor je nástroj, ktorý sami spravujú buď marketingový odborníci alebo pracovníci e-shopu zodpovední za riadenie inzercie vo vyhľadávačoch tovaru.

Tých si aplikácia nevšíma a ponechá obrázky zo vstupu. Môže tak ale nastať nesprávne zobrazenie v reklamách, pokiaľ nebudú mať správny rozmer. Preto odporúčame nastaviť vždy jednu obecnú šablónu pre všetky produkty a umiestniť ju ako poslednú. Tým zaistíte, že sa všetky obrázky budú zobrazovať správne.

Feed Image Editor na obrázky produktov z výberu aplikuje iba šablónu, ktorá je v zozname šablón najvyššie.

Skúste iný prehliadač, dobrú skúsenosť máme s Chrome od Googlu. Pokiaľ to nepomôže, pošlite nám prosím screenshot o aký e-shop sa jedná.

Čím je šablóna vyššie, tým má vyššiu prioritu (prepisuje šablóny pod ňou).

Najvyššia priorita = 1.

Nová šablóna sa radí na posledné miesto, má najnižšiu prioritu.

Šablónam možno pomocou drag & drop meniť pozíciu/prioritu.

Vysvětlení principu priorit šablon.

Zkuste jiný prohlížeč, dobrou zkušenost máme s Chrome od Google. Pokud to nepomůže pošlete nám prosím screenshot a o jaký e-shop se jedná.
 

Feed Image Editor na obrázky produktů z výběru aplikuje pouze šablonu, která je v seznamu šablon nejvýše.

eXpress verze proti standardní verzi umožňuje pouze úpravu formátu obrázků bez možnosti přidávat další vylepšení.

Zkuste reklamu odeslat. Facebook vám vypíše co je špatně např. že nemáte vybrán žádný set produktů.

Na výstupu jsou obrázky s rozměry 600 x 600 px (Carousel Ads) nebo 1200 x 628 px.

Aplikace ovlivňuje pouze primární obrázek v elementu “g:image_link”. Zkontrolujte, zda nepoužíváte také alternativní obrázky. Ve výstupním feedu je to element “g:additional_image_link”. Pokud ano, skryjte tento element - viz postup zde http://www.mergado.cz/napoveda/promenne-parametry-elementy.

Ano např. pro RTB kampaně, které ale musí podporovat formát XML feedu pro Google nákupy / Facebook.

Těch si aplikace nevšímá a ponechá obrázky ze vstupu. Může tak ale dojít nesprávnému zobrazení v reklamách, pokud nebudou mít správný rozměr. Proto doporučujeme nastavit vždy jednu obecnou šablonu pro všechny produkty a umístit ji jako poslední. Tím zajistíte, že se všechny obrázky budou zobrazovat správně.

Čím je šablona výše, tím má vyšší prioritu (přepisuje šablony pod ní).

Nejvyšší priorita = 1.

Nová šablona se řadí na poslední místo (má nejnižší prioritu).

Šablonám lze pomocí drag & drop měnit pozici/prioritu.

Vysvětlení principu priorit šablon.

Aplikace po sobě uklidí a upraví adresy obrázků na původní adresy. Všechny nastavené šablony budou ztraceny.

Účet (a e-shop) v Mergado s exportem pro Facebook.

Ne, Feed Image Editor je nástroj, který sami spravují buď marketingoví odborníci nebo pracovníci e-shopu zodpovědní za řízení inzerce ve vyhledávačích zboží.

Nenašli jste zde odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás.