Jste zde

Zvětšete rozlišení malých obrázků s novinkou Feed Image Editoru

Nízké rozlišení je jedním z nejčastějších problémů, se kterými se setkáte při práci s produktovými obrázky. Nekvalitní obrázky mohou mít za následek, že se zboží nedostane do srovnáče. Podívejte se, jak s novou funkcí Feed Image Editoru jednoduše zvětšíte rozlišení a vrátíte produkty do inzerce.

Nepodceňujte požadavky srovnávačů

Pokud obrázky nebudou splňovat požadavky na minimální rozměry v pixelech, nebudou vám je srovnávače akceptovat a vaše zboží se nedostane do inzerce. Řešením může být vyhledat náhradní obrázky, které budou mít větší rozlišení. O tom, jak vyhledat obrázky, jsme psali v jednom z předešlých článků. Mnohem elegantnějším řešením je vylepšení rozlišení původních obrázků. Čtěte dál a dozvíte se, jak na to.

TIP

V případě, že inzerujete na více srovnávačích, víte, že mají často rozdílné specifikace pro XML feed a pro obrázky. Udržovat si přehled v pravidlech je náročné i pro pokročilé marketéry, nemluvě o tom, že se občas mění. Aby vám z toho úplně nevypadaly vlasy, na našem blogu najdete specifikace pro vybrané srovnávače pohromadě.

Věnujte pozornost obrázkům s nízkou kvalitou

Překážkou nemusí být pouze požadavky ze strany srovnávačů, ale i nedostatečná kvalita obrázků. Může se stát, že i když vaše obrázky splňují minimální požadavky na rozměry, zboží nemusí být jasně vidět. Pokud budete navíc upravovat formát, budou tyto obrázky rozpixelované. Feed Image Editor vám v tomto případě bude velkým pomocníkem. S vylepšením rozlišení vás už nekvalitní obrázky nebudou trápit. Jednoduchým způsobem, jak odhalit nekvalitní obrázky ve vašem XML feedu, je audit obrázků.

Vylepšete rozlišení obrázků v pár jednoduchých krocích

Pojďme si společně ukázat, kde novou funkci ve Feed Image Editoru najdete a jak postupovat: 
 

1. Otevřete si Feed Image Editor a klepněte na tlačítko Nová šablona.

2. V Galerii šablon vyberte Vylepšení rozlišení obrázků. Feed Image Editor v úvodu zanalyzuje, zda se ve vašem feedu nacházejí obrázky s nízkým rozlišením (600 x 600 pixelů). Jelikož jde o úvodní nastavení, může to chvíli trvat. Pokud se ve vašem feedu takové obrázky nacházejí, jejich náhledy uvidíte v ukázkách vylepšení rozlišení.

3. Pro vytvoření ukázek vylepšení vyberte několik obrázků z náhledů a klikněte na Vygenerovat náhledy. Po skončení procesu vedle sebe uvidíte originální a vylepšený obrázek.

4. Pokud jste s výsledkem spokojeni, vyberte v panelu napravo produktový výběr, na který chcete vylepšení aplikovat. Pokud se ve vašem výběru spolu nacházejí obrázky s nízkým a vysokým rozlišením, vůbec to nevadí. Vylepšení rozlišení se bude aplikovat pouze u obrázků menších než 600 x 600 pixelů.

5. V nastavení formátu pak zvolte výstupní formát reklamního systému. Nezapomeňte si nakonec šablonu pojmenovat a uložit.

Aktivujte si Feed Image Editor v Mergado Store na prvních 10 dní zdarma a vyzkoušejte vylepšení rozlišení ještě dnes.

Pokud potřebujete poradit s nastavením, neváhejte nám napsat na support@feedimageeditor.com nebo si domluvte online schůzku. Rádi vám poradíme, jak využít další funkce Feed Image Editoru přesně na míru vašemu e-shopu.

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.