Jak vytvoříte katalog produktů na Facebooku

O tom, že je reklama na sociálních sítích pro každý e-shop velmi důležitá, jsme si už říkali. Díky jejímu využití můžete získávat nové zákazníky a oslovovat znovu ty, kteří u vás už nakoupili a mohli by nákup opakovat. Pro správné nastavení této reklamy je třeba vytvořit katalog vašich produktů přímo na Facebooku. Je to jednoduché, podívejte se jak na to. 

V minulém článku jsme se věnovali tomu, jak funguje Facebook pixel, kdy ho nasadit a co díky němu získáte. Abyste mohli v reklamě na Facebooku zobrazovat vaše produkty, je třeba také vytvořit katalog produktů

Pro jeho vytvoření je třeba mít založenou firemní Facebookovou stránku a účet pro reklamu ve Správci reklam. 

Nový katalog produktů na Facebooku

  • Ve Správci reklam přejděte na položku Katalogy.
     

Vytvoření nového katalogu v Business manageru.

  • Vyberte možnost Vytvořit katalog.

Vytvoření nového katalogu v Business manageru. 

  • Zvolte typ katalogu. Pro e-shop vyberete možnost e-komerce.

Výběr kategorie pro zařazení katalogu. 

  • Zvolte způsob přidání zboží z e-shopu. Na výběr máte ze 2 možností - manuální přidávání nebo automatický import z platformy, na které máte e-shop. Přístupné jsou Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento nebo Google.

Výběr způsobu importu zboží do katalogu. 

  • Katalog pojmenujte a klikněte na možnost vytvořit.
  • V úpravách Katalogu potom přidejte vaše produkty.

Výběr produktů pro katalog.

Výběr zdroje produktů pro katalog. 

Abyste mohli používat šablony z Feed Image Editoru, nahrajte zdroj dat, který se vám zobrazí v Mergadu

Po vytvoření katalogu produktů můžete nastavit dynamické reklamy a zobrazovat šablony vytvořené pro jednotlivá publika. Máte nastaveno? Podívejte se, jak využít Feed Image Editor pro různá remarketingová publika

Další články

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Dynamické prvky už nejsou ve Feed Image Editoru novinkou. Díky jejich používání jsou vaše reklamy neustále aktuální, i když často feed upravujete. Pokud chcete zákazníkům zobrazovat cenu vašich produktů, je dobré upravit její formát z CZK na Kč. Podívejte se na návod, jak na to.