Volba a úprava formátu ve Feed Image Editoru

Reklamní platformy, na kterých inzerujete, podporují různé velikosti bannerů nebo produktových fotografií. Důležité je tato pravidla dodržovat a tím zajistit správné zobrazení nabídky. Na podstránce Nastavení najdete přehled velikostí, které používáte a jejich editaci. Jak s nimi můžete pracovat?

Na podstránce Nastavení najdete, box s výpisem formátů, které ve vašich šablonách používáte. Můžete je upravovat, mazat nebo přidávat nové. Vidíte u nich, v jakých šablonách jsou použité a můžete se do nich prokliknout. 

Formát 1080x1080 je výchozí a proto nelze upravit ani smazat. Ostatní můžete editovat podle potřeby. Smazat můžete jen velikosti, u kterých nejsou přiřazené žádné šablony. 

Když upravíte výslednou velikost, šablona, která ji používá, se bude chovat podle vašeho nastavení (ořízne se, přizpůsobí atd.).

Box používaných formátů ve Feed Image Editoru

Box používaných formátů ve Feed Image Editoru

Nezapomeňte, že záleží i na tom, v jakém formátu jsou soubory s výstupní obrázky. Nejčastěji používané jsou .png a .jpeg. Podívejte se, jak zjistíte, které používáte vy a jak je změnit

Další články

Dynamické prvky už nejsou ve Feed Image Editoru novinkou. Díky jejich používání jsou vaše reklamy neustále aktuální, i když často feed upravujete. Pokud chcete zákazníkům zobrazovat cenu vašich produktů, je dobré upravit její formát z CZK na Kč. Podívejte se na návod, jak na to.
Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.