Produktová fotografie

Fotografie prodávaného zboží zaměřená na detaily, bez rušivých prvků. Měla by co nejlépe vystihnout produkt samotný. Pro lepší využití v reklamě je můžete upravovat ve Feed Image Editoru. Oříznout logo výrobce, když chcete inzerovat na Heurece, přidat vlastní logo, cenu a akci, když inzerujete na Facebooku apod. 

Články na téma Produktová fotografie

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.

Dynamické prvky už nejsou ve Feed Image Editoru novinkou. Díky jejich používání jsou vaše reklamy neustále aktuální, i když často feed upravujete. Pokud chcete zákazníkům zobrazovat cenu vašich produktů, je dobré upravit její formát z CZK na Kč. Podívejte se na návod, jak na to.

Využíváte inzerci na Glami? Stejně, jako na jiných cenových porovnávačích, i tady je potřebné dodržovat pravidla pro produktové fotografie. Proto jsme pro vás připravili požadavků. Podívejte se na něj.

Každá reklamní platforma má svá pravidla pro produktové fotografie. To co je povoleno v jedné, může být zakázáno v další. Víte, v jaké podobě můžete obrázky posílat na Google Nákupy? Nachystali jsme pro vás souhrn požadavků.

Cenové porovnávače mívají speciální požadavky na produktové fotografie. Víte, jaká je jejich správná podoba pro inzerci za Zboží.cz? Podívejte se na souhrn požadavků.

U fotografií, které posíláte na Heureku je třeba dodržet maximální nebo minimální velikost. Jinak dojde ke špatnému zobrazení nebo úplnému zablokování nabídky. S Feed Image Editorem tuto úpravu zvládnete velmi jednoduše a hromadně pro všechny produkty. Přečtěte si jak na to.