Facebook pixel

Analytický nástroj, který měří výsledky reklamy umístěné na Facebooku. Pomáhá určit, jestli na cílové stránky přišli správní lidé, kteří mají o produkt/službu zájem a další metriky. Díky pixelu můžete kampaně i vyhodnocovat

Články na téma Facebook pixel

O tom, že je reklama na sociálních sítích pro každý e-shop velmi důležitá, jsme si už říkali. Díky jejímu využití můžete získávat nové zákazníky a oslovovat znovu ty, kteří u vás už nakoupili a mohli by nákup opakovat. Pro správné nastavení této reklamy je třeba vytvořit katalog vašich produktů přímo na Facebooku. Je to jednoduché, podívejte se jak na to.

Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít? 

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook. Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.