S novinkami v šablonách a možnostech formátování textu budete inzerovat profesionálněji

Aktuální release Feed Image Editoru přinesl pokročilé funkce editování textu a mnoho nového obsahu. Přidali jsme také galerii plnou jedinečných grafických šablon. Využijte nové možnosti a pracujte s obrazovou inzercí na profesionální úrovni.

Galerie šablon

V nové verzi aplikace máte při vytváření šablony na výběr z pestré galerie předchystaných návrhů. Vyberte si tu, která se nejvíc hodí k vašemu zboží a tomu, co chcete inzerovat.

Jednoduché šablony obsahují štítek pro inzerci novinek, slevy nebo skladové dostupnosti. V galerii také najdete propracovanější šablony s mnoha grafickými prvky a dynamickými vrstvami. Právě dynamické vrstvy vám do obrázků vykreslí jakékoliv hodnoty elementů, které máte ve feedu.

Šablony si upravíte podle sebe, například pomocí barevné palety, která vám barvy vygeneruje přímo z produktového obrázku. Inspirujte se a vytvořte jedinečnou obrazovou inzerci, se kterou lépe navýšíte konverze e-shopu.

Přešrktnutí, podtržení a nadtržení textu

K možnostem formátování textu přibyla funkce Čára, kterou odteď dokážete zvýraznit text v inzerátu. Podtržení váš text zvýrazní a dá mu větší důraz. Přeškrtnutí využijete, pokud chcete inzerovat produkt se slevou a pro porovnání také uvedete původní cenu.

Chytré přizpůsobení textu

Dynamické prvky představují skvělý způsob, jak do obrázků hromadně dostanete hodnoty elementů přímo z feedu. U elementů, jejichž hodnoty mají rozdílnou délku (například u elementu PRODUCTNAME), se může stát, že se text dostane mimo hranice vrstvy. V obrázcích je potom text neúplný. V nastaveních vrstvy teď najdete možnost Přetékání textu, která vám u dlouhých názvů automaticky přizpůsobí velikost fontu či vrstvy.

Dejte nám vědět, jak se vám líbí nové šablony a jak se vám s nimi pracuje. Váš názor nás zajímá. Pokud byste potřebovali s něčím poradit, neváhejte nám napsat na support@feedimageeditor.com.

 

 

 

Další články

U velikostních variantách oblečení, schematických nákresech součástek nebo u nehmotných produktů může vaše zboží mít shodné obrázky. Ale ne u všech produktů je to žádané. Pokud nabízíte tisíce položek, nemusí být úplně jednoduché udělat si přehled. Produktové filtry Feed Image Editoru jsou užitečným nástrojem, jak si s nimi poradit.
Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.
Pokud chcete inzerovat na srovnávačích zboží a reklamních systémech, musíte dodržovat specifické požadavky. Při jejich nesplnění vám služby, na kterých inzerujete, použité produktové obrázky zamítnou. Nejčastěji jde o dodržování minimálních a maximálních rozměrů v pixelech. Důležité je také zohlednit reálnou velikost produktů, které jsou na obrázku. Dva produkty s výrazně rozdílnými rozměry mohou na obrázcích se stejným rozměrem působit zkresleně. V dnešním článku si ukážeme, jak s Feed Image Editorem tyto dvě operace zvládnete.
Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v jejich URL adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.