Řízni, řízni, ořízni!

Překáží vám v obrázku vodoznak? Nebo logo výrobce? Chcete dojem z obrázku umocnit bílým okrajem? Takové úpravy od nynějška zvládnete snadno a hromadně ve Feed Image Editoru.

Ořezávání je jednou z nejoblíbenějších úprav obrázků. V aplikaci bylo dosud možné ji provádět omezeně, nový způsob ořezávání rozšiřuje vaše možnosti práce s obrázkem.

Jak to funguje?

Při vytváření šablony si zvolíte, jestli chcete přizpůsobit obrázek zvolenému formátu a případně o kolik px ho chcete oproti formátu zvětšit nebo zmenšit. V případě přizpůsobení na formátu šířku zvětšení o 30 px bude obrázek přesahovat formát o 30px na vlevo a vpravo (v případě, že se jedná o čtverec, pak i nahoře a dole.

Nejlépe celý princip popisuje následující obrázek:

Přizpůsobení podle výšky obrázku produktu
Přizpůsobení podle výšky obrázku produktu

Přizpůsobení podle šířky obrázku produktu
Přizpůsobení podle šířky obrázku produktu

Jak na to?

Začneme vytvořením nové šablony v aplikaci. Po zvolení výběru, pro který má nastavení platit, se dostaneme k úpravám obrázku.

Tam:

  1. vyberte výsledný formát obrázku (podle toho, kam ho chcete umístit a jaký typ reklamy zvolíte)
  2. Pokud chcete, vyberte kritérum pro vyplnění obrázku - šířka, výška, kratší nebo delší strana
  3. Nastavte o kolik px chcete obrázek zvětšit či zmenšit - v případě, že uvedete px v plusu, bude se obrázek zvětšovat, v případě, že uvedete údaj v mínusu, bude se zmenšovat a okolí vyplní podkladová barva.

Oříznutí vodoznaku

Obrázek s vodoznakem
Obrázek s vodoznakem

Oříznutí vodoznaku
Oříznutí vodoznaku

Odsazení od kraje

Další články

Zdála se vám práce s obrázky ve Feed Image Editoru trochu okleštěná? Tak to rychle vyzkoušejte novou verzi aplikace, která umí obrázky ořezávat, měnit jejich polohu pomocí kurzoru, otáčet i převracet podél osy.
Máte hezké produktové fotografie od výrobce nebo distributora, ale v online inzerci byste je rádi odlišili od konkurence? Přidejte do nich logo vašeho e-shopu. Díky Feed Image Editoru to zvládnete na pár kliknutí a k tomu hromadně pro vámi vybrané produkty. Přečtěte si návod jak na to.
Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.
Feed Image Editor neustále vylepšujeme a aplikaci vyvíjíme tak, aby se vám s ní co nejlépe pracovalo. Jednou z novinek, kterou v ní najdete, je Vlastní sada obrázků. Jak tato funkce funguje a co díky ní získáte?