Jste zde

Připravte vaši obrazovou inzerci na Black Friday a Cyber Monday

Součástí vánoční sezóny je velmi dobře známý Black Friday a Cyber Monday. Máme pro vás čtyři tipy, jak připravit kampaně a zvýšit proklikovost vašich inzerátů. Jste zvědaví, jak na to? Vydejte se cestou jedinečné obrázkové inzerce vytvořené ve Feed Image Editoru.

Vyhledejte a opravte chyby v produktových obrázcích

Prvním krokem před spuštěním nové kampaně by měl být audit aktuálního stavu. Každý e-shop se totiž setkává s nedokonalostmi v XML feedu, které omezují jeho možnosti. Mezi časté chyby patří obrázky, které nesplňují požadavky srovnávačů, a chybějící obrázky. V obou případech to brzdí inzerci a nejčastějším, i když poměrně neefektivním přístupem, je skrytí těchto produktů ve feedu. Existují však účinnější cesty, jak se s těmito problémy vypořádat. 

Feed Image Editor pohlídá aktuální požadavky nejznámějších srovnávačů za vás. Už nemusíte trávit hodiny ručními úpravami v grafických editorech. Appka vám umožní provádět všechny změny hromadně. A chybějící obrázky vyhledáte jedním klikem pomocí EAN kódů. Postup krok za krokem najdete v tomto článku. Pokud chcete získat rychlý a podrobný přehled o tom, v jakém stavu jsou vaše obrázky, využijte audit produktových obrázků, který je zdarma.
 

Navyšte CTA pomocí jedinečných grafických šablon

Pokud jste už opravili ty nejzávažnější chyby, je čas posunout se dál a odlišit se od konkurence. K tomu využijete předchystané šablony v naší appce. Najdete mezi nimi i několik designů připravených speciálně pro Black Friday. Vyberte si z nich ty, které nejvíc vystihují vaše produkty a přizpůsobte barvy vrstev tak, aby s nimi ladily. K tomu vám pomůže automaticky generovaná barevná paleta. Na míru vytvořená obrazová inzerce vám zaručeně navýší proklikovost na Facebooku a Instagramu.

Zvýrazněte slevy pomocí nálepek

Další cestou, kterou upozorníte na vaše zboží, jsou nálepky. Vyplatí se je použít v případech, kdy chcete uvést více výhod, které se těžko zakomponují do jedné grafické šablony. Takto kromě Black Friday vyzdvihnete i dopravu zdarma, slevu v procentech, nebo dostupnost skladem

                            

Zautomatizujte inzerci a plynule spusťte kampaň na Cyber Monday

Nezapomeňte, že po Black Friday následuje Cyber Monday. Rozhodně si nenechte ujít i tuto příležitost. Obě kampaně jsou poměrně krátkodobé a platí, že načasování je velmi důležité. Abyste předešli stresujícímu náporu, doporučujeme si všechno dopředu naplánovat a zautomatizovat


Nastavení aktivity šablony.

Feed Image Editor umožňuje aktivovat šablony v přesně vymezeném období. Hierarchické pořadí zase dovoluje pracovat s více šablonami naráz a všechno si dopředu nachystat. Pokud si včas vytvoříte šablony na Black Friday a Cyber Monday, v sekci Formát najdete nastavení aktivity. Vyberte si přesné datum, kdy chcete, aby byly kampaně aktivní a o všechno ostatní se postará appka automaticky. Po skončení Black Friday se obrázky vrátí do původního stavu a když nastane Cyber Monday, automaticky se aktivují nové šablony. Nemusíte nic ručně nastavovat a můžete se soustředit na vyřizování objednávek.


Naplánovaná aktivita šablon na konkrétní období.

Mnoho dalších návodů a tipů, jak efektivně pracovat s obrazovou inzercií, najdete na našem blogu. Pokud byste potřebovali poradit s nastavením, napište nám na support@feedimageeditor.com a rádi vám pomůžeme. 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.