Připravte se na Black Friday a Cyber Monday

Konec listopadu se neúprosně blíží a s ním dvě z nejvýznamnějších kampaní roku. Black Friday a Cyber Monday, před pár lety na našem trhu ještě málo známé pojmy, jsou dnes už ustálenými kampaněmi, do kterých se každým rokem zapojuje víc a víc e-shopů. Pojďme se spolu podívat, jak vytvořit vhodnou obrázkovou inzerci tak, abyste zviditelnili svoje produkty a slevy.

Zkontrolujte, jestli jsou všechny obrázky v pořádku

V záplavě tisíců produktů je náročné udržet si přehled o tom, jestli se všechny obrázky správně zobrazují. Aby vám vaše nová obrázková kampaň přinášela výsledky, je obzvlášť důležité, ověřit si  správnost jejího nastavení už před jejím spuštěním. S pomocí Feed Image Editoru na pár kliknutí zjistíte, jestli vám u některých produktů nechybí obrázky a jestli odkazy na obrázky nevedou na neexistující stránku. Opravte si takové chyby. Do té doby máte možnost tyto produkty dočasně nezobrazovat ve vaší inzerci.

Soustřeďte se na produkty, které máte na skladě

Jednou z možností, jak rozhodně zaujmout, je zaměřit se na produkty, které máte na skladě a jste připraveni je ihned poslat. Rychlá dostupnost produktů je jedním z klíčových faktorů, které zákazník před koupí zvažuje. Myslete na to a buďte připravení na to vhodně graficky upozornit.

Zaujměte dopravou zdarma

Dalším krokem, jak zvýšit svoje šance, je nabídnout doručení zboží zdarma. Zvažte tuto možnost a využijte k tomu funkci v Mergadu Hromadně přepsat podle výběru, která vám umožní u vybraných produktů změnit cenu dopravy. Nezapomeňte na to upozornit i v obrázku, například jednou z našich samolepek.

Zviditelněte se oproti konkurenci

Zřejmě nejdůležitějším faktorem je odlišit produktový obrázek od ostatních a zaujmout něčím nevšedním. Nebojte se být osobití, záleží na každém detailu a zákazníci ocení právě jedinečnost, které jste při tvorbě produktových obrázků věnovali pozornost. Feed Image Editor vám v tomto nabízí široké možnosti. Nechte se inspirovat a dejte svým obrázkům nevšední grafický koncept.

Spusťte začátek kampaně automaticky

To nejlepší jsme si pro vás nechali na konec. Když už máte všechno nachystané, naplánujte si spuštění kampaně na konkrétní den a o její spuštění se vám automaticky postaráme.

Tak co, už máte všechno nachystané? Podělte se s námi o vaše nápady a postřehy v komentářích. Jestli se chcete dozvědět víc o využití dalších Mergado aplikací pro tuto kampaň, pomůže vám tento článek.

Další články

Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z...
Období před Vánocemi bývá na prodej tak náročné, že e-shopy mezi svátky zboží vůbec neodesílají a mají “zavřeno”. Zájem zákazníků ale neopadá. V roce 2017 proběhlo mezi svátky na Zboží.cz 86 % konverzí prvního prosincového týdne. Využijte poptávku a nabídněte to nejlepší.
Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.
Lámete si hlavu nad tím, jestli můžete v reklamě používat slovní spojení nejlevnější na trhu? Když budete využívat aplikaci Bidding Fox Elements, tak můžete být bez starostí. Vytvořte si výběr nejlevnějších produktů a vytvořte k němu ve Feed Image Editoru šablonu. Jak na to? Podívejte se na návod.