Chybová hláška 404 ovlivní negativně vaši inzerci

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.  

Chybová hláška, která má kód 404 znamená, že cílový obrázek nebyl nalezen. Ani aplikace obrázek nenajde a v reklamě se nebude moct zobrazit. V případě, že takové URL ve vašem feedu jsou, je třeba je co nejdříve přepsat.

Vyhledání neexistujících URL s pomocí Feed Image Editoru

  • Ve Feed Image Editoru přejděte na podstránku Produkty
  • Klikněte na okno Stavový kód
    • Pokud v tomto okně nevidíte výběr 404: stránka nenalezena, váš feed takové stránky neobsahuje
    • V případě, že tuto možnost máte zobrazenou, dejte produkty vyhledat
  • Aplikace vám je vypíše a vy můžete s URL dál pracovat. 
  • Seznam produktů můžete exportovat do .csv a zobrazit ho i mimo aplikaci. 

Dalším z častých problémů, který se projeví stejně, jako chyba 404 je chybějící obrázek u produktu. Návod, jak chybu objevíte najdete v tomto článku.

Podstránka Produkty v aplikaci Feed Image Editor

Díky funkcím na podstránce Produkty nemusíte jednotlivé obrázky procházet jeden po druhém a ušetříte si tak hodně času. Máte odkazy zkontrolované? Podívejte se jak v aplikaci můžete pracovat s přesahem u produktových fotografií.

Další články

Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?
O tom, že je reklama na sociálních sítích pro každý e-shop velmi důležitá, jsme si už říkali. Díky jejímu využití můžete získávat nové zákazníky a oslovovat znovu ty, kteří u vás už nakoupili a mohli by nákup opakovat. Pro správné nastavení této reklamy je třeba vytvořit katalog vašich produktů přímo na Facebooku. Je to jednoduché, podívejte se jak na to.