Jste zde

FAQ

Zkuste jiný prohlížeč, dobrou zkušenost máme s Chrome od Google. Pokud to nepomůže pošlete nám prosím screenshot a o jaký e-shop se jedná.
 

Feed Image Editor na obrázky produktů z výběru aplikuje pouze šablonu, která je v seznamu šablon nejvýše.

eXpress verze proti standardní verzi umožňuje pouze úpravu formátu obrázků bez možnosti přidávat další vylepšení.

Zkuste reklamu odeslat. Facebook vám vypíše co je špatně např. že nemáte vybrán žádný set produktů.

Na výstupu jsou obrázky s rozměry 600 x 600 px (Carousel Ads) nebo 1200 x 628 px.

Aplikace ovlivňuje pouze primární obrázek v elementu “g:image_link”. Zkontrolujte, zda nepoužíváte také alternativní obrázky. Ve výstupním feedu je to element “g:additional_image_link”. Pokud ano, skryjte tento element - viz postup zde http://www.mergado.cz/napoveda/promenne-parametry-elementy.

Ano např. pro RTB kampaně, které ale musí podporovat formát XML feedu pro Google nákupy / Facebook.

Těch si aplikace nevšímá a ponechá obrázky ze vstupu. Může tak ale dojít nesprávnému zobrazení v reklamách, pokud nebudou mít správný rozměr. Proto doporučujeme nastavit vždy jednu obecnou šablonu pro všechny produkty a umístit ji jako poslední. Tím zajistíte, že se všechny obrázky budou zobrazovat správně.

Čím je šablona výše, tím má vyšší prioritu (přepisuje šablony pod ní).

Nejvyšší priorita = 1.

Nová šablona se řadí na poslední místo (má nejnižší prioritu).

Šablonám lze pomocí drag & drop měnit pozici/prioritu.

Vysvětlení principu priorit šablon.

Aplikace po sobě uklidí a upraví adresy obrázků na původní adresy. Všechny nastavené šablony budou ztraceny.

Účet (a e-shop) v Mergado s exportem pro Facebook.

Ne, Feed Image Editor je nástroj, který sami spravují buď marketingoví odborníci nebo pracovníci e-shopu zodpovědní za řízení inzerce ve vyhledávačích zboží.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás.