Jste zde

Jak si nastavit různá barevná pozadí pro produkty v katalogové reklamě

Vytvořte si jednu šablonu a zapněte si pro ni výběr barevných pozadí, které se budou v inzerci zobrazovat.

Nově přidaná funkce vám umožní vybrat si různý počet barev, které se budou na pozadí v inzerci zobrazovat. K tomu všemu vám bude stačit jedna šablona. O všechno ostatní máte postaráno. Jak to funguje?

barvy_v_inzerci


BARVY POZADÍ V KATALOGOVÉ REKLAMĚ

Při výběru barevných pozadí pro reklamu je důležité zvážit barvu loga a značky, které se používají v ostatních reklamách. Pokud se barvy nesladí, může to vést ke zmatku a nedorozuměním u zákazníků.

Přečtěte si návod, jak barvy naklikat:

  1. Otevřete si aplikaci Feed Image Editor.
  2. Vytvořte novou grafickou šablonu.
  3. Zvolte produktový výběr, na který se šablona aplikuje.
  4. Vyberte si výstupní formát.
  5. Ve 4. kroku zapněte náhodné barvy.
  6. Barvy můžete přidat pomocí HEX kódu, nebo vyjmutím z colorpickeru.
dominantni_barva


TIP

Využijte možnost importovat různé předem připravené barevné palety. Barvy, které vám nevyhovují, jednoduše vymažte a zůstanou vám jen ty, které chcete použít v obrázkové reklamě.

importovani_palet


Jak to funguje v praxi?
Představte si, že máte produktový výběr, který obsahuje 100 produktů. Zvolíte 5 barev, které se budou v katalogové reklamě střídat. Ty se náhodným způsobem rovnoměrně rozhodí na produktové obrázky. To znamená, že se 1 vámi vybraná barva aplikuje na 20 produktových obrázků.

random_barvy


S každou aplikací pravidel se barvy náhodně změní.

O BARVÁCH NA ŠKOLENÍ ZDARMA

Barvy mají velký vliv na to, jak je reklama vnímána a jakou reakci vyvolává u diváků. S tímto nastavením ji opět o trochu více oživíte a díky automatizaci ušetříte spoustu času, který byste museli věnovat manuálnímu nastavení. Pokud se chcete dozvědět více o dalších vychytávkách naší aplikace, registrujte se na naše školení. Je zdarma a online pro všechny, kdo chtějí mít obrázkové kampaně v top stavu.

 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.