Využití Feed Image Editoru pro Heureku - úprava velikosti fotografií

U fotografií, které posíláte na Heureku je třeba dodržet maximální nebo minimální velikost. Jinak dojde ke špatnému zobrazení nebo úplnému zablokování nabídky. S Feed Image Editorem tuto úpravu zvládnete velmi jednoduše a hromadně pro všechny produkty. Jak na to? 

Heureka u fotografií požaduje minimální velikost 20x50 nebo 50x20 pixelů, doporučuje cca 175x175 pixelů a maximální rozměr je 4096x4096 pixelů ve velikosti max. 2MB.

Úprava velikosti produktové fotografie

  • V Mergadu vytvořte výběr produktů, u kterých chcete upravovat velikost.
  • Přejděte do Feed Image Editoru a vytvořte novou šablonu
  • Pojmenujte ji, zvolte daný výběr produktů. 
  • V kartě Formát zvolte velikost výsledných fotografií.
    • Vyberte možnost Přidat nový,
    • formát pojmenujte
    • zvolte velikost fotografií, která vám vyhovuje.
  • Obrázek produktu můžete přizpůsobit zvolenému formátu fotografie. Rozšíří se tak přes celou výslednou plochu.
  • Zkontrolujte náhled.
  • Šablonu uložte a výstupní feed z Mergada nahrajte do Heureky.

Výběr velikosti výsledné fotografie

Přizpůsobení velikosti obrázku na rozměr fotografie

Pozor na kvalitu zdrojových fotografií

Při úpravě výsledné velikosti je potřeba brát v úvahu kvalitu zdrojových fotografií. Při vytváření šablony kontrolujte náhled, aby nedocházelo k “rozpixelování”.

Nezapomeňte, že Heureka má několik dalších požadavků na produktové fotografie. Všechny jsme shrnuli v článku - Co smí a co nesmí obsahovat produktové fotky na Heurece.

Používáte Feed Image Editor i pro tyto “jednoduché” úpravy vašich produktových fotografií?
 

Další články

Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Skutečnost, že je zboží skladem, je jedním z důležitých faktorů, které ovlivňují chování zákazníka. Často jsou ochotni koupit dražší zboží, když ho budou mít u sebe dřív. Podívejte se na návod, jak vytvoříte výběr produktů skladem a aplikujete na něj šablonu.