Vytvořte reklamu s dynamickými prvky

Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.

Dynamické prvky v reklamě

Dynamické prvky jsou takové, které mění svoji hodnotu v závislosti na změnách ve vašem feedu. Když provedete drobnou úpravu v XML, projeví se automaticky a nemusíte ji zadávat ručně. Do šablony je můžete vložit samostatně nebo jako součást textu

Vytvoření šablony se svátkem

  • V Mergadu vytvoříte výběr produktů, na který chcete šablonu aplikovat. 
    • Pro náš příklad jsme zvolili produkty skladem, aby byly u zákazníka co nejdříve. 
  • V aplikaci Feed Image Editor vyberte Novou šablonu. 
  • Zvolte daný výběr produktů, výslednou velikost a další. 
    • My jsme vytvořili reklamu 1080x1080 px pro Facebook a pracujeme s přesahem.
Ukázka nastavení výsledného formátu

Ukázka nastavení výsledného formátu​

  • Jakmile máte nastaveno, vyberte novou vrstvu a v ní možnost Text s elementy. V něm můžete kombinovat prostý text s dynamicky se měnícími hodnotami. Při výběru vám bude pomáhat našeptávač.
    • Zadejte %BFE_D_NAMEDAY_TODAY_CZ%, pro dnešní svátek nebo %BFE_D_NAMEDAY_TOMORROW_CZ%, pro zítřejší a doplňte libovolný text.
Ukázka editace nové vrstvy s dynamickým prvkem a textem

Ukázka editace nové vrstvy s dynamickým prvkem a textem

  • Vznikla šablona s textem Zítra má svátek Ivan. Jméno se bude každý den měnit
  • Je třeba ještě vybrat font. V tomto kroku si dejte pozor na to, abyste vybrali takový, který podporuje i české znaky, na výběr máte i z fontů, které je nepodporují.
  • Reklamu vždy zkontrolujte v náhledu, než ji spustíte.
Ukázka šablony s dynamickým prvkem a textem

Ukázka šablony s dynamickým prvkem a textem

Díky spojení aplikací Feed Image Editor a Bidding Fox Elements získáte originální reklamu, která vaše zákazníky zaujme. Vyzkoušejte obě aplikace zdarma a uvidíte, jak vám zjednoduší práci.

Další články

Dynamické prvky už nejsou ve Feed Image Editoru novinkou. Díky jejich používání jsou vaše reklamy neustále aktuální, i když často feed upravujete. Pokud chcete zákazníkům zobrazovat cenu vašich produktů, je dobré upravit její formát z CZK na Kč. Podívejte se na návod, jak na to.
Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.