Vytvořte reklamu s dynamickými prvky

Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.

Dynamické prvky v reklamě

Dynamické prvky jsou takové, které mění svoji hodnotu v závislosti na změnách ve vašem feedu. Když provedete drobnou úpravu v XML, projeví se automaticky a nemusíte ji zadávat ručně. Do šablony je můžete vložit samostatně nebo jako součást textu

Vytvoření šablony se svátkem

  • V Mergadu vytvoříte výběr produktů, na který chcete šablonu aplikovat. 
    • Pro náš příklad jsme zvolili produkty skladem, aby byly u zákazníka co nejdříve. 
  • V aplikaci Feed Image Editor vyberte Novou šablonu. 
  • Zvolte daný výběr produktů, výslednou velikost a další. 
    • My jsme vytvořili reklamu 1080x1080 px pro Facebook a pracujeme s přesahem.
Ukázka nastavení výsledného formátu

Ukázka nastavení výsledného formátu​

  • Jakmile máte nastaveno, vyberte novou vrstvu a v ní možnost Text s elementy. V něm můžete kombinovat prostý text s dynamicky se měnícími hodnotami. Při výběru vám bude pomáhat našeptávač.
    • Zadejte %BFE_D_NAMEDAY_TODAY_CZ%, pro dnešní svátek nebo %BFE_D_NAMEDAY_TOMORROW_CZ%, pro zítřejší a doplňte libovolný text.
Ukázka editace nové vrstvy s dynamickým prvkem a textem

Ukázka editace nové vrstvy s dynamickým prvkem a textem

  • Vznikla šablona s textem Zítra má svátek Ivan. Jméno se bude každý den měnit
  • Je třeba ještě vybrat font. V tomto kroku si dejte pozor na to, abyste vybrali takový, který podporuje i české znaky, na výběr máte i z fontů, které je nepodporují.
  • Reklamu vždy zkontrolujte v náhledu, než ji spustíte.
Ukázka šablony s dynamickým prvkem a textem

Ukázka šablony s dynamickým prvkem a textem

Díky spojení aplikací Feed Image Editor a Bidding Fox Elements získáte originální reklamu, která vaše zákazníky zaujme. Vyzkoušejte obě aplikace zdarma a uvidíte, jak vám zjednoduší práci.

Další články

Víte, co by měly a naopak neměly obsahovat fotografie na Heurece a jak vám s nimi pomůže Feed Image Editor?
Cenové porovnávače mívají speciální požadavky na produktové fotografie. Víte, jaká je jejich správná podoba pro inzerci za Zboží.cz? Podívejte se na souhrn požadavků.
Každá reklamní platforma má svá pravidla pro produktové fotografie. To co je povoleno v jedné, může být zakázáno v další. Víte, v jaké podobě můžete obrázky posílat na Google Nákupy? Nachystali jsme pro vás souhrn požadavků.